Hoofdsponsor

1/35 Humber Scout Car (x2) (reddingsactie)

ERVARING
ik bouw al iets langer hoe goed ik ben hangt van het project af.
BOUWWIJZE
out of the box
BOUWBUDGET
*
BOUWSTATUS
gestart, 30%
COMMENTAREN
ik heb een dik vel
Mijn hart maakt altijd een sprongetje als ik zie dat een "afgedankt" model een tweede leven krijgt, en hier zijn het er twee in één klap :love:
En het gaat vlug :You_Rock_Emoticon:
 
Dank u.
Vandaag Frankenstein gespeeld, om een crew en maintenance personeel te maken en een paar figuren die in dit piepkleine voertuigje passen.
Morgen een deel finetuning

Humber Scout Car MK I _29.jpgHumber Scout Car MK I _30.jpgHumber Scout Car MK I _31.jpgHumber Scout Car MK I _32.jpgHumber Scout Car MK I _33.jpgHumber Scout Car MK I _34.jpg
De twee figuren zijn complete figuren, er is alleen wat zaag en plooi werk geweest om de chauffeur er in te krijgen.
Die gene die er de Bronco figuur recht uit de doos inkrijgt ApplausApplausApplaus

Humber Scout Car MK I _Twin K _13.jpgHumber Scout Car MK I _Twin K _14.jpgHumber Scout Car MK I _Twin K _15.jpgHumber Scout Car MK I _Twin K _16.jpg
 
Origineel idee om die mannen aan het voertuig te laten werken, zie je niet veel op dio's.
Ik veronderstel dat je die figuren nog moet bijwerken want ik zie nog gietnaden op de nekken.
 
Ik veronderstel dat je die figuren nog moet bijwerken want ik zie nog gietnaden op de nekken.
Yep, vandaag vooral bezig geweest om ze in de juiste houding te krijgen, afwerking is het volgend.
 
Schitterend idee.

En die kerel die boven de wacht houdt, precies nen echten.

Grtz.

Luc :cool:
 
love the idea of the chaps working n he vehicle, well thought out and well positioned.
 
Een beetje meer kleur, en de mekanieker een beetje bijgewerkt.

Humber Scout Car MK I _45.jpgHumber Scout Car MK I _46.jpgHumber Scout Car MK I _47.jpgHumber Scout Car MK I _48.jpgHumber Scout Car MK I _49.jpgHumber Scout Car MK I _50.jpgHumber Scout Car MK I _51.jpg
 
Is mooi aan het worden (y)
 
Beter en beter.
Tof dat er wat beweging rond is.
 
Mooi werk! Hoe heb je dat stof/zand aangebracht?
 
Hoe heb je dat stof/zand aangebracht?
Sterk verdund Arabic shadow van Scale 72 aanbrengen, met een lange borstel in de richting duwen waar je het wilt hebben.
Zoals aquarel schilderen, een klein beetje laten drogen en dan met Alcohol (Methanol Alcohol om glas zuiver te maken)de delen zuiver maken waar je het niet wilt hebben.
De alcohol is sterk genoeg om bijna droge delen zuiver te maken maar grijpt de echt droge acryl laag niet aan, vervliegt te snel.
de overgangen lukken vrij snel je eens de truck door hebt, hetzelfde principe voor de rain marks en het roest.
Voor het roest gebruik ik drie kleuren door elkaar nat in nat en een penseel met lange haren. En als het niet snel genoeg vooruit gaat een haardroger. De ondergrond is gewoon in Arabic shadow gespoten.
Is een beetje oefenen, maar lukt vrij snel (think out of the box).
 
Laatst bewerkt:
Merci voor de uitleg. Bedoel je Methanol ipv Methanom?
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan