Hoofdsponsor

1/24 Huisje boompje beestje en een VW T1 :) [done]

Schaal 1/24 - 1/25
Nee de ramen blijven zo Beyond :laugh::laugh::laugh:

MrArtex
Ziet er zo uit als een Berkenboom zijn zaadlozing heeft gehad :nowink:

6031565985_d61b3925c8.jpg

Nu maar wachten tot augustus op de blaadjes :angry:
 
mijn papa heeft ook zulke blaadjes
 
Laatst bewerkt:
Aha, weer iets bijgeleerd. Als het zo ver is zal ik ook paraat staan. Ondertussen al eens rondkijken waar er berken staan hier in de buurt.
 
Hey,

Ron, prachtig begin die je maakt. Het gebruikte materiaal ken ik niet, meestal gebruik ik van dat architectenkarton, maar vermoedelijk is dat wel op dezelfde basis :)
Ik volg.... ;)
 
De muur ziet er goed uit.
Misschien een kleine tip.
Als je de voegen nog eens op deze manier wilt doen,
zou ik de muur eerst voorzien van een goede glanslaag.
Dit maakt het makkelijker om de witte waas vanaf te halen.
 
Zoals ik al aangaf Camaro het trucje met de gips is niet mijn normale manier van werken en dan had een laagje vernis wel iets geholpen.
Mijn normale manier met de plakkaatverf werkt wat schoonmaken stukken beter.
 
Zalig werk Ron ,idem dito over info van het gebruikte materiaal en de manier van voegen..!

Grtz yves,
 
Die berkenzaden, moet je die dan nog behandelen tegen het rotten? Ik heb namelijk 3 zilverberken staan in mijn tuin, het zou dus in Augustus wel eens feest kunnen worden dan.

Mooi gebouw, ben in benieuwd naar de verwering.

Grtz Bart
 
prachtig werk man , volg dit hier op de voet als een stille genieter ... ^^

grt Nicolas
 
Ik denk dat goed laten drogen genoeg is voor die berkenzaden maar graag toch nog de mening van een professional, ik ben ook geïnteresseerd om ze te verzamelen.
 
Wat ik doe is ze goed laten drogen, en eventueel even in de microgolfoven om bacteriën en/of andere ongewenste bewoners te elimineren :)
 
Ondertussen weer een stapje verder en de ramen en deur zijn nu gereed en nu nog wat werk aan de overkapping want de voorzijde krijg nog een sierrandje
Nu loop ik denken om boven de bovenste drie ramen nog een stukje reclame voor mezelf aan te aan te brengen :8

DSC_1155.jpg

DSC_1157.jpg
 
Ziet er goed uit Ron.
Zou prachtig zijn om hier een oud reclame bord aan te hangen.
 
Laat je maar gaan Ron, je bent goed op dreef ;)
Prachtig hoor, die gevel, straalt er zo vanaf dat het al een tijd verwaarloosd is.
 
Maak er zo'n oud email bord van dan kan je er nog wat roest op aanbrengen ook.
 
Bedankt voor de reacties mannen.

Als ik er reclame op aanbreng dan zal het waarschijnlijk direct op de gevel worden aangebracht omdat er nog aardig wat klimop op de gevel komt waarschijnlijk bijna de de helft van de gevel komt onder de begroeiing :)
 
Ik zou het reclamebord wat schuin hangen omdat de tijd op alles zijn impact heeft..!?
Is wel al zeer mooi tot hiertoe...!!!

Grtz yves,
 
wordt zeker een mooie dio , ben benieuwd naar het eindresultaat .

grt Nicolas
 
Weer een stapje verder met het gebouw, het houtwerk is grotendeels geschilderd, maar nog niet echt tevreden over, en de luifel is gereed wat de bouw betreft deze word gespoten en voorlopig even niets op agenda staan wat gespoten moet worden dus kan hij even in de wacht :)

DSC_1182.jpg
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan