Hoofdsponsor

1/35 Hobbyboss ZLC-2000 [wip]

Camo-werken en de wielen zien er top uit. Suc6 met de verwering!
 
De verwering is nog eenvoudig gehouden met alleen een filter van Mig die alles okerkleuriger maakt. Ook zijn de tracks een keer aangepakt met een spuitbus zilver, waarover nog wat roest kan gekwast gaan worden.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Bedankt, Bart. Ik heb de ZLC vandaag afgewerkt met een paar lagen Armypainter matte lak. De zaag die Voyager meegegeven had, heb ik gedrapeerd in een doek uit loodfolie en dan de gordels daarover gelegd. Hier zijn de eindfoto's, er komt wel nog een ondergrondje onder uit restmateriaal van het Flakdiorama.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Zeer mooie afwerking aan je voertuig Applaus

Ben benieuwd naar het ondergrondje ;)
 
Inderdaad knappe afwerking Steven :) , je blijft ons verwennen hé ;)
 
Knappe afwerking Steven je zou haast denken dat het een echt exemplaar is op de foto's,kijk uit naar de bijpassende ondergrond. ..😉
 
Bedankt voor de complimenten, hier komt wat ik al heb van de ondergrond.

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Hoi Steven dat zijn toch foto's van de echte he ? 1/1 of vergis ik mij
Prachtig man knap werk
Marc
 
Dank je, Marc. Tja, ik heb daar in China wel veel plaatjes geschoten...
 
Hey Steven, mooie vooruitgang heb je gemaakt, vind de camouflage zoals anderen al aanhaalden echt goed gelukt. Ga je het voertuig nog verder verweren? Ik merk dat hij momenteel nog vrij proper is namelijk. Ook de rupsbanden bijvoorbeeld, meestal (zelfs als hij afgekuisd is) zouden die er niet zo blinkend uitzien. Het is maar een idee, het zou je mooie model nog naar een hoger niveau kunnen tillen.
 
Bedankt voor de complimenten, de tank komt in een urbane omgeving terecht, dus de tracks moeten niet te vuil worden, maar ik kan er nog wel eens met hetzelfde filter over gaan.
 
Er zijn al wat kleurtjes op het trottoir gezet. De weg moet nog gemarkeerd en verweerd worden.

attachment.jpg

attachment.jpg
 
mooi kleur heb je gekozen! past heel goed bij je voertuig.
 
Dank je, Burglar. Ik heb de straat nu afgewerkt met markeringen en een filter.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

De tank heeft op de tracks ook een filter gekregen zoals gevraagd en is na het opnieuw mat spuiten ook behandeld met p+ voor de kijkvensters. Nog een laatste serie eindfoto's bij een oosters zonnetje en dan begeven we ons definitief naar de stranden van Normandië om de Churchill te bekijken.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan