Hoofdsponsor

1/9 H-D WLA

ERVARING
Ja
BOUWWIJZE
Onnavolgbaar
BOUWBUDGET
Niets
BOUWSTATUS
*
COMMENTAREN
Prima.
Dit is een echt prijsbeest als je er mee zou deelnemen aan een wedstrijd. Zeer realistische uitvoering.
Eens klaar, ben je val plan deze op een dio of vignette te plaatsen ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
@Leysend Nee doe geen wedstrijden teveel gedoe om iets te winnen als je dat wil. Wil wel iets van een ondergrondje maken alleen heb ik een beperkte ruimte want hij komt in een showcase te staan waar het net in pas dus beetje spelen op de vierkante centimeter :-)
 
Beetje sprakeloos, effe latte zakken voor ik hier commentaar op geef. (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y)
 
Ziet er een afgeleefd beest uit, soort barn find Ron?
Vind hem prachtig geschilderd.
 
Gewoon knap met de grote K
 
Ziet er een afgeleefd beest uit, soort barn find Ron?
Vind hem prachtig geschilderd.

Bedankt voor de reacties tot nu toe mannen. (y)

@Erwin Ja het idee er achter is zo`n motorfreak die zijn motor zolang mogelijk in zijn originele staat wil houden met af toe een vervangend onderdeel, Ik denk dat je er weleens een gezien heb op een van je tochten.
 
Dit zou zo'n zeldzaam item zijn op de wedstrijdtafel waar ik NIET als beste stuurlui aan wal commentaar sta te geven, van wat ik op deze foto kan zien. Goh, misschien zou een enkel stukje plaatwerk (spatschermbeugels vooraan) een millimeter dunner mogen.. maar kom, het is geen echte motor en de basis van deze bouw is en blijft de kit. Daarbij komt dat deze bouw daadwerkelijk af gaat komen... de meeste werken waarbij de bouwer alles wil aanpakken, komen niet verder dan het planstadium.

De bescheidenheid van de bouwer ten spijt, is volstrekt duidelijk hoe ontzettend veel werk en aandacht hierin is gestoken. Voor mij is het een prijswinnaar ook al is 'ie wellicht geen toekomstig onderwerp van een wedstrijd. Zo wel, dan loert het goud.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
Ik kan me enkel maar aansluiten bij iedereen hier... heel knap werk, schitterend uitgevoerd van het bouwen tot het schilderen... ik kijk al uit naar de eindfoto's...
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
Photoshop van een echte moto op je tafel?
Ziet er aan geen kanten uit als een model :nowink:, eerder als een echt afgeleefde HD...
Benieuwd naar de eindfoto's waar we je er mee zien rondtoeren :))
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
Dit is topwerk ! 👌🏻👌🏻👌🏻 benieuwd naar het eindresultaat !!
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
Geweldig om te zien net echt.Topwerk.
Marc S.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
Ik wacht nog even op de eindfoto's zodat ik deze beauty van alle zijden kan bekijken...
 
De H-D is gereed (een enkel dingetje wat ik nog zag) iedereen bedankt voor het volgen en nu even een weekje geen motorfietsen :LOL:

De eindtoto`s

images.jpeg

IMG_9232_HDR.jpeg



IMG_9246_HDR.jpeg

1699805185784.png

IMG_9255_HDR.jpeg

1699805226616.png

IMG_9272_HDR.jpeg

IMG_9284_HDR 1.jpeg

Npg wat clo-up plaatjes ik ben geen liefhebber van omdat je dingen ziet die je in het echt niet ziet op een blundertje na dan. Maar wilde ze weleens delen hier voor de verandering.
IMG_9277.jpeg

IMG_9279.jpeg

IMG_9280.jpeg
 

Bijlagen

  • IMG_9240_HDR.jpeg
    IMG_9240_HDR.jpeg
    307,3 KB · Weergaven: 1
  • IMG_9262_HDR.jpeg
    IMG_9262_HDR.jpeg
    280,9 KB · Weergaven: 1
Laatst bewerkt:
Indrukwekkend mooi Ron. Ik ben niet anders gewoon van jou maar je moet het toch maar telkens doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
Door de achtergrond zie je duidelijk dat het modelbouw is, gelukkig maar. Anders zou ik nog denken dat het een echte oldtimer is op één of ander motorevenement... Echt knap gedaan !!
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan