Hoofdsponsor

1/9 H-D WLA

ERVARING
Ja
BOUWWIJZE
Onnavolgbaar
BOUWBUDGET
Niets
BOUWSTATUS
*
COMMENTAREN
Prima.
Ik ben onder de indruk ! 👏👏👏
Zeer realistsich resultaat.
Benieuwd naar het vervolg.
 
Heb dit model al zoveel gezien in het echt, en nu lees ik juist dat het van het bekende merk Harley is.
Ziet er zo fragile uit, veel sucses en ik volg mee.

Falco
 
Mannen bedankt voor de reacties.

Vanmiddag 1,5 uur aan het schuren geweest om het profiel voor 95% van de rubberen banden af te halen.o_O
 
ik kan niet meer dan de meerderheid gelijk geven, fantastisch
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
Mannen bedankt voor de reacties.

Vanmiddag 1,5 uur aan het schuren geweest om het profiel voor 95% van de rubberen banden af te halen.o_O
Benieuwd naar de resultaten hiervan :winking:
Ook al heb je details verwijderd, het zal wel extra detail geven aan het geheel
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
ziet er alvast prachtig uit op dit moment, vermoed dat het alleen maar beter gaat worden tegen dat ik nog eens kom kijken :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
Weer even gespeeld met de Harley en langzaam aan komt het eind in zicht. Moet nog aardig wat gebeuren hoor voor het zover is en hoop hem eind november af te hebben 🤣
De banden het profiel iets behandeld met schuurpapier en na de foto genomen te hebben het loopvlak met Tamiya thick cement is behandeld om het weer wat gladder te maken.
 

Bijlagen

  • 20231021_151921.jpg
    20231021_151921.jpg
    304,6 KB · Weergaven: 22
  • 20231021_152124.jpg
    20231021_152124.jpg
    321,7 KB · Weergaven: 22
  • 20231021_152203.jpg
    20231021_152203.jpg
    300 KB · Weergaven: 19
  • 20231007_121133.jpg
    20231007_121133.jpg
    396 KB · Weergaven: 22
Laatst bewerkt:
Het is echt een beauty, zoals al gezegd. Realistische kleurtinten, subtiele verwering zoals je die in het echt verwacht aan te treffen.

Vind je de banden niet iets te grof opgeruwd; of ga je die nog een lagere korrel schuurbeurt geven?
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
@Roy vd M. Foutje vergeten erbij te zetten dat er na de foto het loopvlak met Tamiya thick cement is behandeld om het weer wat gladder te maken.

Nog bedankt voor je reactie, Wat het roest aangaat word niet veel meer aan gedaan hooguit een enkel aflopertje, wat smeer hier en daar en dan een poging om er een dunne laag stof op te krijgen en dat word nog even spannend :)
 
Weet eigenlijk niet meer wat schrijven want val steeds in herhaling.
Maar wat je hier aan het neerzetten bent is niet gewoon.
-foto-
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
ik zit hier ook te kijken met open mond. Ik sluit me aan bij de anderen... heel mooi kleurenspel in de verflaag ...
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
Zeer realistisch model, prachtig werk Ron!

Ben benieuwd hoe de banden er uitzien na de behandeling thick cement.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
Jonge, wat mooi, eigenlijk kan je deze zo in een "barn" op houten blokken plaatsen, ziet er echt realistisch uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
Bedankt mannen voor de positieve reacties zover (y)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan