Hoofdsponsor

1/30 Guillow's Spitfire MK-1 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Fred, ook al vind je zelf dat het niet echt is hoe het zou moeten zijn vind ik het toch geslaagd hoor.
Toch proficiat met je model.
 
Leuk model geworden Fred.

Het is best wel een unieke camo met originele kleuren. Een Spitfire had eigenlijk maar twee camo-schema's (type A en type B).

Persoonlijk had ik dit model in het zilvergrijs gespoten, zoiets als deze :

2c91e76e.jpg

Maar het was wel een heel fijn project denk ik, en dat is uiteindelijk het belangrijkste.
 
Dat ik er van geleerd heb ik zeker mannen!
Als ik dat eerder had geweten Pascal, had me een hoop gemopper gescheeld. Langst de andere kant had ik dan weer niets geleerd;);)

Fred
 
Ik vind het toch een pracht resultaat wat je hebt bereikt Fred.
Het mag dan niet het mooiste of het beste zijn wat je hebt gemaakt ooit, je hebt er wel weer van geleerd en dat is toch ook weer mooi meegenomen.

Mark
 
prachtig mooi fred, en dat je hier veel van geleerd hebt geloof ik graag , maar dat zijn later wel de modellen waar je aan terug denkt ook al zijn deze niet 100% naar je goesting. velen geven op naar een paar mooilijke stukken maar als je dan volhoud ook al zitten er een paar dingen in waar je niet echt tevreden van bent dan ben je in mijn ogen pas een echte bouwer die door kan zetten tot het einde van zijn project. en dat alleen al verdiend een dikke pluim :You_Rock_Emoticon:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan