Hoofdsponsor

Groepsbouw: 'terug naar de basis'

Helaas heb ik hier zelf er niets van ,destijds heb ik die gebouwd voor een kennis ik ga er een mailtje naar sturen en dan zie je eventuele foto's wel komen.
 
Het plan was om morgen naar Reims te gaan om enkele modelbouwdozen te kopen voor de groepsbouw maar ze voorspellen aanvriezende regen en sneeuwbuien dus het zal voor een andere keer zijn.
 
Hey,

Voor deze groepsbouw ga ik voor een gitaar. Het wordt zeker een Gretsch, maar kan niet goed kiezen :unsure:.

Ik twijfel tussen de Gretsch G6120SH Brian Setzer Hot Rod Purple Version:
5xj29R3.png

of de Gretsch 6136 Black Falcon:
oxrtRCZ.png

Kiezen jullie maar...

Grts,
Joost
 
Must... not... write... 'weer eens wat anders' :D

Ik zou voor de paarse gaan.
 
Ik voor de semi-klassieke gitaar, de zwarte

Wel 2 hele mooie Gitaren.
Benieuwd naar de afmetingen in papier. Zijn ze op schaal of ware grootte.
Het zou mij niet verbazen, als het een replica, van de echte is, bedoel ik een gitaar van ongeveer 1,80 groot..
 
Het zou mij niet verbazen, als het een replica, van de echte is, bedoel ik een gitaar van ongeveer 1,80 groot..

Mijn contrabas (3/4) is maar 1m75 hoog, de gemiddelde gitaar is 1m en een beetje.

Ik zou voor de black falcon gaan.

Grt free
 
Van afwisseling gesproken!
Go for it Joost!
 
Speciaal en tof idee ben voor black falcon grt.
 
Als de soleil klaar is ga ik deze maken.

attachment.jpg
 
@ Erik het kevertje valt wel mee hoor is niet al te veel werk maar ik zie toch dat er andere wieltjes op staan of niet ? De bus zou ik zeker niet voor deze wedstrijd doen is redelijk veel werk aan " skill5 " dat behoort al bij de serieuze werkjes he
Heren suc6
Marc

De bus was nooit de bedoeling Coachke, maar ze stond mee op de foto, omdat ik deze foto gebruikt had in het topic aankopen 2017 en ik te lui was om een extra foto te gaan nemen ;)
Goed dat het kevertje meevalt qua werk, maar dat dacht ik al wel, de velgjes heb ik geen idee van doos is nog dicht.
 
Mijn contrabas (3/4) is maar 1m75 hoog

Heb jij een contrabas? Klassieke muziek of moet ik eerder denken aan Rockabilly, Psychobilly, e.d.?

Oh ja, de black falcon zal het dus worden.
Bedankt voor de keuze.

Grts,
Joost
 
Sorry, maar ik ga niet meedoen, ik ben met de opel bezig en ga hem sluiten, ik zit iedere dag te denken waar ik mee verder ga, schip opel mercedes en ga maar door, mijn excuses er voor.
 
Alle respect he Bart ,het moet plezierig blijven en vooral bedenken dat er niets moet gedaan worden zolang je er zelf niet voor te vinden bent je levert goed werk en heb ons respect ...
 
Hier zeggen ze dan: Zijn ogen zijn groter dan zijn buik :laugh:
Het is ook telkens verleidelijk om aan een GB mee te doen, maar als er al verschillende wip-projecten liggen te lonken....
Beter op tijd beseffen en bouwen waar je hart naar verlangt op dit moment.
;)
 
Teveel projecten aan begonnen, nu eerst de mercedes af maken, lijkt me beter, je hebt wel gelijk beyond.
 
Om er weer een beetje in te komen, denk ik dat we ons eens gaan wagen aan deze groepsbouw. Ben een jaar uit de roulatie geweest door 1:1 bouwwerkzaamheden bij mijn dochter. Nu die op haar plek zit kunnen we weer hier aan de slag. ;)

Zeker nu ik door het vrijkomen van een kamer, hier mijn werkplek in kon richten. Een verademing, want elke keer alles opruimen is ook geen pretje. Dus het zal hier op korte termijn gaan starten en we gaan het proberen op hele korte termijn te doen. Maar goed dat heb ik al wel eens eerder geroepen, LOL.

Een kit van lang geleden, toen ons Swa nog een klein ventje was. Nog op de lagere school en prutsend aan van alles en nog wat. Airfix, Matchbox en met een hoogtijdag misschien een Tamiya kitje krijgend na veel zeuren. Wat we dan weer met een tube lijm aan elkaar kleefde. (hand en tafel meegenomen) :P

De kit uit 1976, SAS Land Rover 'Pink Panther':

jyLgfmV.jpg


Hopelijk kunnen we er wat netjes van maken. Morgen proberen een draadje te openen.

Grtz,

Swa
 
Laatst bewerkt:
Ga je een manometer bouwen, Swa ? .... want dat is wat ik zie :/
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan