Hoofdsponsor

1/35 "Get that milk" [DONE]

Pracht resultaat Kevin. Zeer zeker de moeite waard.
Ben benieuwd naar het grondstukje...

Mark
 
Merci :D
Walesha, ga dit eens bekijken hoe ik dit kan veranderen....
Interceptor, ga er gewoon een stukje gras voor maken, een afspanning aan een kant denk ik... Twee kanten dan wordt het maar een smalle wei he :p en een of twee koeievlaaien :D jan niet ontbreken he hahaha
 
de dieren zijn mooi geschilderd.:)
tamelijk goed gelukt allemaal.
Alleen volg ik jan, de buik van de koe inderdaad nog wat schaduwen.
 
Heel knap als dit de eerste keer is dat je figuren schildert. Volgens mij ben je een natuurtalent.
 
Zeer prachtig man, je mag echt fier zijn op je resultaat.
 
Maerlandt de buik wordt nog gedaan, samen met de uier...
Jeanke een natuurtalent zou ek ni zeggen :D gewoon rustig proberen en proberen, en eens experimenteren he :p
 
Heb je de combinatie van die twee pakketten zelf uitgevonden? Vond het in elk geval een grappig idee :D
 
Ja elsticky, had deze twee zien liggen aan dezelfde stand, en die lagen naast elkaar, anders had ik mss niet dit idee gehad.... :D
 
Zo, na meer dan een jaar stilliggen is deze eindelijk afgewerkt, nog wat retoucheren aan de schoenen, en de oor van de koe want deze brak af tijdens het monteren :s
attachment.php
attachment.php
attachment.php
 
Oei, en ik kan ze wel zien? Wat kan er verkeerd zijn gegaan? Ben al een jaar niet meer geweest of niks meer gepost, mss wat veranderd?
 
misschien bijhet uploaden ergens een tweede keer vergeten op done te klikken?
 
Idd, laatste bevestiging vergeten. Nu zou het mss wel in orde zijn?
 
Laatst bewerkt:
Nog steeds geen foto's te zien..?
Staat je album openbaar?
 
Hmm normaal wel ja, want heb er tegen laatste keer niets aan verandert. Nog eens proberen te uploaden
 
De foto's zijn nu zichtbaar ;)
Mooi hoor, er zit echt beweging in je dio..
 
haha, wat een heerlijke vignette! proficiat, heel mooi gedaan.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan