Hoofdsponsor

1/35 german pzkpfw KV-II [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Walesha en Mathiask: Ik heb besloten om de zandzakken weg te laten na effkes na te denken vond ik het toch wat lomp

na nog effe wat te zitten prutsen heb ik er rezerve tracks op gezet, een extra kist en een schop, met beugels gevonden in de scrapbox van mijn vader uit PE. morgen het machientje spuiten waarschijnlijk in camo numero 2

GRTZ:wavey:
Koen
 
Koen, zandzakken hebben bij zo een mastodont weinig effect of meerwaarde. Had enkel waarde op infanterie voertuigen als extra voor de zwakke pantsering.
En indien je er toch wilt gebruiken zou ik ze zelf maken deze zijn gevuld met cement denk ik.

Grtx Jan
 
Goede avond iedereen,
hier zijn de -foto-'s van de aanpassingen van gisteren die ik vandaag genomen heb.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg




attachment.jpg

attachment.jpg
:wavey:GRTZ :wavey:
Koen
 
Mooi detail aan die reserve track ;)
De rest ziet er ook mooi uit...
 
Knap model, Koen. De Duitsers voerden graag extra spullen mee aan de buitenzijde van de tank. Dit heb je alvast mooi nagebootst, het geeft een persoonlijke toets aan je voertuig.

Je bekabeling heb je mooi veranderd, een hele verbetering.

Aan je rack achteraan, (met extra rounds ? ) even controleren. Ik meen op je laatste foto te zien dat er nog een gietnaad op de onderste rij rounds zit ?

Ik hoop dat je jerrycans nog niet vastgelijmd zitten. Het is beter als je ze apart kunt schilderen, zo kun je ze in verschillende kleuren schilderen.
Voorts zou ik ze niet allemaal mooi gelijk in lijn zetten, eens één of twee een halve toer draaien, dat breekt de eentonigheid.

Veel succes met je schilderwerken.

Groeten Rik
 
Bedankt voor de reacties!
@Rik: de jerrycans zitten nog niet vast ik had ze er gewoon in gezet zodat ik ze niet kwijt zou geraken. de die gietnaad is ondertussen weg gewerkt en ik zag juist dat ik hem er omgekeerd had in gestokken.

Vandaag en gisteren heb ik de camo gespoten en hier komen de foto's van wat ik heb uitgespookt.

attachment.jpg

attachment.jpg

sorry vergeten omtedraaien
attachment.jpg

attachment.jpg

graag jullie mening.

:wavey:GRTZ:wavey:
Koen
 
Mooi gedaan Koen mooie camo enkel een vraagje moeten de reservetracks niet zonder camo zijn?
 
Mooi gedaan man. Zelf zou ik de reserve track's ook niet in de camo doen. Heb wel nog een vraagje over uw camo, blijft hij two-toen of komen er ook nog "rood-bruine" vlekken?
Dit is maar een gewone vraag hoor, de two-toen is ook al mooi.
 
@ Buzzy: mss nog eens goed kijken naar de foto's, er zijn reeds rood-bruine camovlekken aanwezig op het model.
@ Koen: je camo-patroon is goed geslaagd. Vraagje: met welke verf heb je ge-airbrusht? De vlekken liggen er nogal redelijk dik op. Een tip om de camovlekken niet te veel te laten dekken, is het groene of bruine kleur te mengen met wat van de zandgele basiskleur. Daarmee is het kleur wat afgezwakt en is de overgang minder hard. Maar je kan natuurlijk nog de kleuren wat inmengen met elkaar met behulp van filters/washes.
 
@Frank en Buzzy: ik heb in het book FAQ2 van M. Jimenez gelezen dat de tracks wel mee geschilderd werden. maar deze gaan natuurlijk wel serieus roest op hun krijgen. Buzzy er zitten al bruin-rode vlekken op ze! ;)
@mad ice: bedankt voor de tips, maar dat was ik wel van plan die washes, hij is tenslotte nog niet af. De groene kleur is Dark Green met buff voor hem lichter te maken, het lijkt waarschijnlijk donkerder omdat de lamp niet sterk genoeg was.

GRTZ
Koen
 
Hey,

Sorry voor het misverstand van de vlekken. Scherm stond wat donker ingesteld en heb een lichte vorm van kleurenblindheid vandaar het misverstand.
Heb nog eens goed gekeken en is prachtig man.
 
Hallo,

Modelbouwer in actie op de gevoelige plaat gelegd. Tegen zondag zal zijn KVII moeten afgewerkt zijn als hij aan de wedstrijd wil meedoen op Modelforce. In elk geval goe bezig. De spare tracks op de turret zijn in mijn ogen subliem gedaan. Maar nog heel wat werk voor de boeg.
Ik denk dat hij niet veel zal slapen deze en volgende nacht.

Een bezorgde papa,

Jeanke

attachment.jpg
attachment.jpg
 
In elk geval goe bezig. De spare tracks op de turret zijn in mijn ogen subliem gedaan.

Ja hoor Jeanke,prachtig!!!
Kom op Koen,de laatste loodjes zodat dit prijsbeest klaar is voor Model Force-Moveleo
 
Knap verweerd en een paar red bull's en het komt wel in orde koen!
 
Inderdaad een prachtig resultaat. Ben benieuwd om hem te zien op moveleo.
 
goede avond iedereen,
in ieder geval bedankt voor de steun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Na 8 uur verweren op een hoog tempo is de kv 2 afgewerkt. Hij staat nu te drogen nu hij een vernis laagje heeft gekregen. Foto's volgen zodra hij droog is.

GRTZ
Koen
 
Is hem al droog????? we hebben weinig geduld:P
 
hallo iedereen,
Trommel geroffel...
Hier zijn de -foto-'s:

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

en met het volledige plaatje
attachment.jpg

:wub:comments zijn welkom:wub:
:wavey:GRTZ:wavey:
Koen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan