Hoofdsponsor

1/24 Gemini (Revell)

Schaal 1/24 - 1/25
Hoi lox665,

Knap hoor man, mooi gedaan :)

mvg

Patrice
 
thx Evel-Knievel

@bublegum
Het vacuum onderdeel is best een pain ja, ik had eigenlijk 3 handen nodig, 2 voor het op zijn plek te houden en 1 voor het vast te zetten met sec lijm.
 
Vandaag wat gewerkt aan mijn astronaut, hij is nog niet af. Er moet hier en daar nog wat bij geverfd worden, maar aangezien ik morgen op vakantie vertrek is dit alles voor voorlopig. Op het visier van de helm heb ik een poging tot reflectie van de aarde gedaan ... het is de eerste keer dat ik zo iets doe. Ik denk dat ik er nog eens over ga gaan met blinkende vernis ... om een mooi glans effect te krijgen ?

attachment.php
[/IMG]

attachment.php
[/IMG]

attachment.php
[/IMG]
 
Mooi gedaan !!! , wel oppassen met de aflak ( met drukken kwast als je die gebruikt )
 
Wauw, knap werk... De weerspiegeling in het vizier is een mooi detail...
 
Knap werk Lox665 ! vooral die weerspiegelingen in z'n vizier vind ik heel orgineel en
mooi uitgevoerd ook.
poging tot reflectie van de aarde gedaan ... het is de eerste keer dat ik zo iets doe. Ik denk dat ik er nog eens over ga gaan met blinkende vernis ... om een mooi glans effect te krijgen ?
Misschien wel een goed idee ja. Dat zou ik doen zodat de aarde-reflectie er minder opgeschilderd uitziet.
Misschien een tintje (heel klein beetje) aan de vernis geven ?
Met 1 (of meerdere) laagjes gaat de aarde reflectie meer "de diepte in" .

Veel bouw en schilderplezier :D

Peter
 
Hallo, bedankt voor de reacties.

Vandaag was het veel te warm dus heb ik nog wat gebouwd, ik heb wat puntjes van ergernis in de cockpit aangepakt.
Ik heb voetsteuntjes gemaakt op de stoelen want die waren niet bij de detail set, en ik heb ook het scharnier mechanisme van de deur veranderd.
De achterkant van het instrumentenbord is ook een klein deeltje zichtbaar dus daar heb ik wat draadjes geplaatst om de leegte op te vullen.

De stoelen
attachment.php
[/IMG]

attachment.php
[/IMG]

attachment.php
[/IMG]

attachment.php
[/IMG]

Het deurtje, origineel waren het gewoon 2 pinnetjes die uitstaken.

attachment.php
[/IMG]

attachment.php
[/IMG]

attachment.php
[/IMG]

Het achterste gedeelte van het instrumentenbord, links onder in de hoek zie je het ... met het blote oog zie je het beter ;)

attachment.php
[/IMG]

attachment.php
[/IMG]
 
Mooie update kerel , ziet er clean en gelikt uit !!!
 
Zo deze heb ik nog eens onder het stof uitgehaald, ik was de houtbouw een beetje moe.
Ik heb alles gespoten en ben nu bezig met alles te verven, het is nog in zijn ruwe vorm. Er moet nog bijgeschilderd worden, dingen voor de 2de maal geschilderd, nog een dry brush doen enz... werk genoeg dus.
In ieder geval hier zijn wat foto's van de dry fit

attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan