Hoofdsponsor

1/24 Fujimi Porsche 917K 1971 1000km van Spa [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Interessant dat je deze een beetje gaat verweren, dat zou ik zelf ook doen maar ik denk dat velen hem in onberispelijke toestand zouden laten.

In de modelbouw is vaak de neiging om ofwel een model ontzettend verweerd, verroest en ingedeukt weer te geven ofwel in gloednieuwe toestand. Ik vind het een goede keuze dat jij hier tussenin gaat zitten (beetje verweren).
 
Zalige vorderingen.
Die cockpit is gewoon af tot dusver!
 
Prachtige vorderingen weer Lesley.
Gaat weer een meesterwerkje van jouw hand worden.

Mark
 
Hey lesley mooie update. Die zetels zien er nog beter uit geverfd :) worden ze nog verder bewerkt?
Dat was me toch een tijd met zo'n wagens.. met een minimum aan beperkingen en max aan snelheid... daar droom ik altijd bij weg de gedacht ooit eens in zo'n bolide te rijden geeft me nog altijd koude rillingen..
Welk product heb je gebruikt voor de velgen te maskeren? Daar heb ik altijd miserie mee..
Doe zo voort lesley mooi werk..
 
Hey lesley mooie update. Die zetels zien er nog beter uit geverfd :) worden ze nog verder bewerkt?
Dat was me toch een tijd met zo'n wagens.. met een minimum aan beperkingen en max aan snelheid... daar droom ik altijd bij weg de gedacht ooit eens in zo'n bolide te rijden geeft me nog altijd koude rillingen..
Welk product heb je gebruikt voor de velgen te maskeren? Daar heb ik altijd miserie mee..
Doe zo voort lesley mooi werk..

Ik heb eerst de moeren afgeplakt met fijne stukjes Tamiya tape en nadien de rest ingesmeerd met Gunze masking soo Neo en na uitdroging gespoten met Tamiya X16 alu. Het was ook mijn eerste keer dat ik het deed en vind het zeer goed gelukt.
 
de gordels vind ik leuk :p mooi werk ben benieuwd hoe het eruit ziet als ie af is :) ik volg zeker :p
 
Hallo iedereen,

Tijd voor nog eens een klein updatje voor dat alles wordt afgewerkt. Het interieur werd ondertussen afgewerkt. Er werd wat extra aandacht besteed. Zo werden er switchen van Hobbydesing geplaatst. Ook werden er dashboard decals gebruikt van Bestbalsakits(echt een aanrader) en werd alles een beetje gedrybrushed met zilver. Hier zijn enkele foto's:

imagejpg2-3.jpg

imagejpg1-3.jpg

Ondertussen staat de body ook al op het chassis. Wat nog te doen. Afwerken van het kofferdeksel, plooien en plaatsen van de PE ruitenwisser. Achteruitkijspiegel plaatsen en raampjes. Tot de volgende.
 
Schitterend werk weer Lesley. Pracht van een dashboard geworden.
Interieur om van te snoepen.
Ben benieuwd naar het vervolg.

Mark
 
Hallo iedereen,

Tijd voor de laatste update van deze bouw. De PE sluitingen op de motorkap werd geplaatst, zoals ook de PE ruitenwissen en alle ramen. Het ene raam paste al wat beter dan de andere, maar ja, dat zijn we ondertussen al van Fujimi gewoon. Hier is alvast een voorsmaakje:

imagejpg1-4.jpg

Volgend model wordt de 2013 BMW Z4 GT3 VDS Baku Challenge

imagejpg1-3.jpg
 
Dat is alvast een prachtige foto. Ik ben ernstig benieuwd naar hoe de rest eruit ziet!
 
die Porsche ziet er zo heel mooi uit! Mooi en netjes gebouwd
 
Heel knap Lesley. De ruiten hebben een mooie glans, hebt ge daar iets mee gedaan ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan