Hoofdsponsor

1/24 Fujimi Mercedes SLS GT3 24H Spa Winner 2013 [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
OK, bedankt voor de toelichting. Natuurlijk, hoe fijne (dunner) de decalfilm hoe makkelijker het zich laat bewerken met de Sol.

Mark
 
Mooi werk Lesley,
Als de decals zo dun zijn, scheuren ze dan niet gemakkelijker?
Vooral in de plooien?
 
Hallo Iedereen,

Nog eens tijd voor een update. Alle decals zijn nu geplaatst op de carrosserie en staan nu te drogen om nadien in de 2K vernis gezet te worden. Ik ben ondertussen al begonnen met templates te maken voor de carbon decals. Later hier meer over. Hier zijn enkele foto's:

DSC02965.jpg

DSC02966.jpg

DSC02967.jpg

DSC02968.jpg

DSC02969.jpg

DSC02970.jpg

Tot de volgende update.
 
Is weer een beauty in wording Lesley.
Ben benieuwd naar zijn blink jasje. Misschien dat je van het maken van je carbon templates een How-to kan maken ?
Deze mag je dan doorsturen naar Camaro69, kunnen we deze op het forum zetten.

Mark
 
Is weer een beauty in wording Lesley.
Ben benieuwd naar zijn blink jasje. Misschien dat je van het maken van je carbon templates een How-to kan maken ?
Deze mag je dan doorsturen naar Camaro69, kunnen we deze op het forum zetten.

Mark


Dat kan ik inderdaad wel eens doen, maar dat gaat nog niet voor direct zijn. De templates voor deze zijn ondertussen allemaal al gemaakt en nadien ga ik mijn hobbykamer eindelijk eens verbouwen. Daar ga ik ook een verslag van maken.
 
Prachtig lesley de body met de decals.
 
Keurig decalwerk Lesley ! (ik wordt immer een tikkie nerveus van decals plaatsen:$)

have fun :)
 
Hallo Iedereen,

Tijd voor een grote update. Terwijl de decals op de carrosserie aan het drogen waren, heb ik ondertussen niet stil gezeten. Een deel van de onderdelen moesten beplakt worden met carbon fibre decals en daar heb ik me dus mee bezig gehouden. Ik heb hier voor de verandering eens CF decals gebruikt van Scale Production ipv Scale Motorsport. Deze zijn bijna identiek aan SMS, maar ik vind dat ze nog iets beter verwerkbaar zijn. Ik heb enkel de zichtbare onderdelen in CF gezet, omdat het andere na assemblage niet meer zichtbaar is. Hier zijn een paar foto's:

De diffuser:

DSC02972.jpg

De voorkant

DSC02974.jpg

Het interieur(sorry voor de donkere foto, maar ik moet me behelpen voorlopig)

DSC02976.jpg

DSC02978.jpg

Aero onderdelen:

DSC02983.jpg

Dashboard:

DSC02985.jpg

Controle panelen:

DSC02990.jpg

De Stoel:

DSC02986.jpg

DSC02987.jpg

Het stuur:

DSC02988.jpg
 
Dan werden er nog diverse onderdelen in hun basis kleur gespoten en ook verschillende in diverse alclad tinten:

DSC02992.jpg

DSC02994.jpg

DSC02995.jpg

DSC02997.jpg

DSC02998.jpg

Zoals je kan zien, heb ik niet stil gezeten. Vandaag gaat de body nog in de 2K. Daar volgen dit weekend foto's van. Tot de volgende update.
 
WOW, knappe vorderingen Lesley.
Wat een priegelwerk met die CF-decals, vooral het stuur. Komen daar trouwens nog schakelaars in ?
Benieuwd naar zijn blink jasje.

Mark
 
WOW, knappe vorderingen Lesley.
Wat een priegelwerk met die CF-decals, vooral het stuur. Komen daar trouwens nog schakelaars in ?
Benieuwd naar zijn blink jasje.

Mark

Hoi Mark,

Het was inderdaad een priegelwerk, maar het is uiteindelijk nog goed gekomen. Het detailleren zoals het aanbrengen van schakelaars, knopjes en bekabling komt op een later tijdstip. De body staat ondertussen in de 2K vernis, maar ik ga serieus moeten schuren, want zit met enkele stofjes in de lak, maar dat komt wel goed.
 
Hallo iedereen,

De body onderdelen zijn in de 2K vernis gezet:

DSC02999.jpg

DSC03000.jpg

DSC03001.jpg

DSC03002.jpg

DSC03003.jpg

DSC03004.jpg

Ik ben content met het resultaat, maar ik moet wel polijsten, omdat ik paar stofje in de lak heb. Tot de volgende update.
 
Ziet er netjes uit Lesley.
Lekker strak gespoten.
 
Hallo iedereen,

Tijd voor nog eens een update. De afgelopen week heb ik me vooral bezig gehouden met het aanbrengen van detail aan het interieur. Sommige dingen zijn nog maar juist in de verf, maar daar kan ik maandag ofzo met verder. het enigste wat ik nu als afgewerkt kan beschouwen is het dashboard. Ik heb de control panelen verwijdert en deze vervangen door plastic card, zodat ik er knopjes en schroefjes kon aan toevoegen. Hier is een foto van het afgewerkte dashboard:

DSC03027.jpg

De carrosserie onderdelen werden gepolijst en staan voorlopig te drogen na een verfrissend badje met dreft om zo de polijstpasta restanten te verwijderen. Binnenkort hier meer over. Tot de volgende update.
 
Prachtig wesley, ziet er goed uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan