Hoofdsponsor

1/24 Fujimi Mercedes SLS GT3 24H Spa Winner 2013 [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo iedereen,

Tijd voor nog eens een update. Het interieur en model is ondertussen zo goed als afgewerkt. Daarmee bedoel ik dat alles in elkaar zit, maar dat het model nog moet geweatherd worden. Ik heb namelijk per ongeluk de carrosserie laten vallen en heb dus besloten om de SLS te gaan weatheren, zodat de schade minder opvalt. Hier zijn enkele foto's van het afgewerkte interieur en model:

Interieur:

DSC03032.jpg[/URL]

Afgewerkt model voor het weatheren:

DSC03052.jpg

DSC03053.jpg

DSC03054.jpg

DSC03055.jpg

DSC03056.jpg

DSC03057.jpg

DSC03059.jpg

DSC03060.jpg

DSC03061.jpg


Tot de volgende update, maar dan zal het niet in deze topic zijn, maar in de afgewerkte modellen.

Mvg,
Lesley
 
Jammer om te horen dat je het model hebt laten vallen. Keerzijde is wel dat je kunt gaan weatheren.
Kan niet echt beschadigingen van het vallen terugvinden op de foto's, dus de schade zal wel meevallen, denk ik dan.
Alhoewel het er nu al fantastisch uitziet, ben ik toch benieuwd naar de foto's van het afgewerkte model.

Mark
 
Dag Lesley,

Wat vreselijk balen dat je de auto hebt laten vallen, het was zo'n mooie racewagen.
Wel heb je nu de kans om er een mooi gebruikt model van te maken!

Succes en tot spoedig, Ronald
 
Mooi model Lesley.
Jammer dat hij gevallen is.
Maar zo kan je weer nieuwe technieken proberen.
 
van op de foto's te zien , zie je niet echt op gelopen schade
en ga ik er vanuit dat je al bij al content bent dat het dan mee valt
Want ik vind je gebouwde model top gedaan , decals zijn mooi in het wit overgevloeid
de paneel lijnen komen er goed uit ( doe je dit met een stift of iets anders )


tom
 
Rechtsachter, onderaan, zie ik precies een barstje.
Je hebt deze auto wel zeer mooi gebouwd. Decals, lakwerk kortom alles is top. Klasse, proficiat!

Chris
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan