Hoofdsponsor

1/24 Fujimi Mclaren F1 GTR Longtail [done]

Schaal 1/24 - 1/25
Pracht werk de aangebrachte details maken op het einde echt het verschil..
 
Indrukwekkend man! Die console is echt schitterend gedaan.
En ik blijf jaloers op je carbon werken elke keer..
 
ok de laatste update want hij is eindelijk klaar wat een snel bouw ging worden is een bouw met miserie geworden maar het is toch gelukt, nog eventjes geef nog mee als deze wagen wilt bouwen koopt dan dei van aoshima want er zitten 2 fouten in de decals 1 van de drivers zijn naam is verkeerd er is een S tekort en de decal op de voorruit is mis moet warsteiner zijn en niet unio clinic.

Eerst nog wat wip foto's

modelbouw%20002.png

modelbouw%20001.png

modelbouw%20006.png

afgewerkte foto's

modelbouw2%20027.jpg

modelbouw2%20025.jpg

modelbouw2%20024.jpg

modelbouw2%20023.jpg

modelbouw2%20022.jpg

modelbouw2%20021.jpg

modelbouw2%20020.jpg

modelbouw2%20018.jpg

modelbouw2%20017.jpg

modelbouw2%20012.jpg

modelbouw2%20011.jpg

modelbouw2%20010.jpg

Bedankt voor te kijken en te volgen
Greetz
 
Prachtig van begin tot einde,
mooie prestatie met veel oog voor detail !!
 
Inderdaad prachtig eindresultaat, zeker omdat 9 van de 10 modelbouwers het bijltje erbij neer hadden gegooid als er iets mis was gegaan (of hadden gezegd "bij de volgende bouw beter..."). Jij hebt gewoon hersteld en wel op zeer overtuigende wijze! Respect voor deze bouw en jouw doorzettingsvermogen...
 
Prachtig hoe je herpakt en dan zo'n resultaat neerzet. Strak spuitwerk Dave 👍
 
Bedankt, het is door jullie steun en tips dat gelukt is.
Alle eer aan jullie.

Greetz
 
Schitterend weer. Cockpit is zalig, de Gulf livery is zalig, je carbonwerk is zalig en de afwerking is zalig..
Had ik al gezegd dat ik hem zalig vind?

Op je model geen enkele kritiek maar mag ik je toch een tip geven? Dit model verdient mooiere eindfoto's. Probeer eens een vlakke achtergrond (A3 papier of iets dergelijks) achter je model te zetten alvorens je foto's neemt.
Komt je model nog meer ten goede.
Is enkel opbouwend bedoeld hoor want het model is echt euhm... zalig. :p
 
Schitterend werk van A tot Z hij mag gezien worden hoop deze ooit eens live te mogen bewonderen😉
 
Zeer mooie wagen geworden en ik zag daar Davidoff staan, heb er deze avond een dikke sigaar van gerookt en gesmaakt dat die heeft........
 
zeer mooie bouw, amaai zoveel detail en een sublieme afwerking ,"chapeau".
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan