Hoofdsponsor

1/24 Fujimi Mclaren F1 GTR Longtail [done]

Schaal 1/24 - 1/25
Mooi gedaan , met die op liggende randen niets ergs , vernissen ( een beetje bij schuren met 2000 - 4000 - 6000 - 8000, op nieuw vernissen en op schuren en opnieuw vernissen dan pas beginnen met je decals en alles zal goed komen
 
ok bedankt weeral voor de tips ik deze morgen nog eens gekeken naar het model en het viel op dat die randjes weg zijn?? raar maar waar, ik heb hem dan maar in de lak gezet.

Vanavond eens een foto maken.
 
De beloofde foto moet ik nog posten

longtail%20001.png

ben ondertussen begonnen met de rest van de decals.

longtail%20004.png

longtail%20005.png

longtail%20006.png

juist nog vermelden dat ook de onderste oranje lijnen gespoten en geen decals zijn
het begint op een race wagen te trekken.
 
Lijnen zien er strak uit, knap!
En met die decals begint hij inderdaad steeds meer op een racewagen te lijken.
Zal een knap geheel zijn, eens die af is. Ben benieuwd.
 
dat komt hier allemaal goed zo te zien , doe zo verder
 
Mooi mooi! Komt dik in orde! Gulf-livery is naast Martini en Marlboro mn favoriete racekleuren. Met de oranje wielen eronder zal heel knap worden.
 
Heel proper werk !
En het moet gezegd knap dat je opnieuw begonnen bent en met de tips dit toch ZELF hebt neergezet !!
 
't ziet er goed uit... integendeel, 't mag zelfs gezien worden... gefeliciteerd, zowel om de stap te zetten als met de uitvoering ervan ...
 
Nog eens een update, ik heb besloten om de deuren open te laten omdat je niets van de motor gedeelte ziet, ga ik een beetje meer detail in de cockpit steken met als gevolg dat heel de cockpit in het carbon moet, veel werk maar wel een mooi resultaat.


gtr%20002.png

gtr%20003.png

gtr%20004.png

gtr%20005.png

gtr%20006.png

gtr%20008.png

gtr%20009.png

gtr%20011.png

gtr%20012.png

gtr%20014.png

het is nog niet volledig klaar,hier en daar moet er nog bij gewerkt worden en dan mag alles in de clear.
 
Goeie reprise Dave, complimenten! Ik waardeer het als iets overgedaan wordt indien niet perfect. Je krijgt daar nooit spijt van.
 
bedankt, zonder de steun van het forum had hij al lang aan de kant gelegen.
 
Ik heb, en blijf, bewondering hebben voor de manier waarop autobouwers hun decals zo mooi kunnen leggen en doen passen.
Ik weet het wel, het is natuurlijk niet zo moeilijk hé... (als je het kan :8 )
Maar dat kan ik dus niet zo goed. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nooit zo'n grote decals moet aanbrengen op mijn modellen...
Respect voor je werk, het ziet er zeer mooi uit ;)
 
Ziet er mij een beetje een fragile constructie uit zo zonder deuren en met die dunne raamstijlen.
 
Mooi werk steeds de juiste keuze om op nieuw te beginnen als je niet tevreden bent het kan alleen maar beter en mooier worden..
 
hoog tijd voor een update het is weer lang geleden.

1) de middenconsole (ik weet de juiste term niet) heb ik volledig herdaan al de knopjes verwijderd en volgens referentie zo goed mogelijk na gebouwd.

Voor:

mclaren%20002.png

Na:

mclaren%20007.png

mclaren%20003.png

2) dashboard, hier heb ik een extra schakelaar onderaan bij gemaakt.

mclaren%20009_1.png

3) alles te samen de cockpit is zo goed mogelijk bekabeld en de racestoel op zijn plaats met twee verschillende carbon's en de gordels.

mclaren%20045.png

mclaren%20044.png

mclaren%20042.png

mclaren%20042.png

mclaren%20043.png

Nu ben ik bezig met de stuurkolom te verbeteren volgens de referentie foto en de bovenkant van de cockpit.

mclaren%20039.png

mclaren%20040.png

Bij deze link haal ik de meeste referentie foto's: http://www.scaleproduction.com/pictures/reference-pictures/

Greetz
 
Het opgewaardeerde paneel is een mooi detail voor het oog, een zeer grote verbetering.
De carbon-decals liggen er zeer strak op.
Prachtwerk!
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan