Hoofdsponsor

1/35 Fordson WOT 6

ERVARING
ik bouw al iets langer hoe goed ik ben hangt van het project af.
BOUWWIJZE
out of the box (denk ik)
BOUWBUDGET
*
BOUWSTATUS
gestart, 30%
COMMENTAREN
ik heb een dik vel
k moet meestal wat schuur en plamuur werk doen na het primeren.
ik doe dit voor het primen. :unsuree:
Maar het is zo dat elke acryl primer snel droogt (vinger vast). Maar echt uitharden duurt echt lang en de hechting is nooit zo sterk als bij lack/email
 
Ja ik ook hoor maar na het primen zie ik meestal plekjes die ik vergeten ben of niet helemaal goed heb gedaan en dan wil ik dat bijwerken en daar hoort schuren bij.
 
Ik denk dat het verschil daar in de modellen zit die men bouwt, auto's / moto's verlangen nu eenmaal "the finishing touch" schuren polijsten/hoogglans. Daarvoor is acryl jammer genoeg niet hard genoeg.
 
Al heeft ie een eenvoudige cabine, ik vind hem mooier en mooier worden en dat buizen frame maakt het af.
 
Zijn al goeie spuitwerken hier. (y)
 
Toch een mooie realisatie Jan, een voorbeeld tegen dat ik mijn exemplaar ga bouwen.
 
Mooi afgewerkt, die stangen zien er echt wel super delicaat uit.
 
Nog niet af maar ziet er toch deftig uit (y)
 
Geweldig mooi en echt spijtig dat interieur verdwijnt.
Zeer geslaagd en hoop dat die niet in de hangaar vergeetput geraakt.
 
Mooie weergave van een prachtig vormgegeven vrachtwagen.
 
Toch wel een mooi resultaat (y). Probeer die wel zo snel mogelijk af te werken zodat hij kan worden uitgestald. Zonde om hem nu in een afgesloten doos weg te zetten.
 
Heel mooi resultaat. Deze staat ook op mijn verlanglijstje en zal vaak naar deze thread terugkeren om een goede referentie te hebben.
 
De oorlog lijkt niets te maken te hebben met de licentie aan Revell, want Revell bracht deze kit al in 2019 uit.
Dat zouden we inderdaad kunnen zeggen, Roy, maar voor de Oekraïners die in de Krim wonen begon de oorlog al in 2014, dat is zo een beetje als zeggen dat WW II begon in 1940, terwijl dat voor Polen al in 1939 was, en voor de usa pas eind 1941.
 
dat is zo een beetje als zeggen dat WW II begon in 1940, terwijl dat voor Polen al in 1939 was, en voor de usa pas eind 1941.

Nee, het is als zeggen dat wanneer iemand in 1939 is verhuisd vanaf Hawaï naar Texas, dat niets te maken lijkt te hebben met de Tweede Wereldoorlog.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan