Hoofdsponsor

1/24 Ford Coupe 1940 taildragger [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
knappe werken :)

na de uitlaten ben ik benieuwd waar en hoe de achterlichten komen :)
 
hallo iedereen,

Ik ben vandaag een beetje verder gegaan met het interieur,ik ga de originele zetel vervangen door een zetel van een Ford 32 sedan die beter bij de stijl
past die ik voor ogen heb.Het onderste van de originele zetel heb ik er afgezaagd en vervolgens de andere zetel opgezet,het moet nog een beetje bijgewerkt worden.
Het wordt ook een 2 zitter en dus ga ik het gedeelte achter de zetel toemaken,normaal zijn er 2 kleine zitjes achteraan maar met de chop hebben die toch geen nut meer.hier zijn de foto's.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

groetjes,

Yannick
 
goed gevonden daar geniet ik nu van , van zulke ombouwingen
Marc
 
Mmmmmm.... kwijl, kwijl...

Die treeplanken, subliem... moet ik zeker onthouden...
Prachtige bouw.... laat de rest ook maar komen... zaterdag ledendag?

Groetjes,
Kurt
 
respect voor al dit werk wat niet simpel is grt Pascal
 
thx voor de reacties,

@ Kurt; Marc S (oldieman) had het ook gevraagd een paar dagen geleden en wist het dan pas dat het ledendag was maar ik heb helaas al plannen,ik
zou het wel eens leuk vinden de andere bouwers te ontmoeten en ideeen uit te wisselen,ik ga hopelijk wel eens de komende editie naar Jabbeke voor de 1ste
keer en mss kom ik dan wel een aantal bouwers van het forum tegen,dus mss tot dan en verder hou ik het wel beter in het oog voor de volgende ledendag.

groetjes,

Yannick
 
hallo iedereen,

Ik had zin om nog iets te veranderen en heb de motorkap langs voor laten opengaan.Heb er wel een paar uurtjes over gedaan om
een oplossing te vinden omdat er niet zoveel plaats was met de radiator maar het is toch gelukt.
Het systeem heeft 2 scharnierpunten waardoor de motorkap eerst naar voor en iets naar boven schuift en dan kan kantelen.
hier zijn de foto's,

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

ik heb ook de gaten dichtgemaakt in de firewall waar normaal de originele scharnieren komen,

attachment.jpg

attachment.jpg

groetjes,

Yannick
 
Wel Jordi dat vind ik nu ook eens ongelooflijk knap gedaan

Yannick , Jabeke dan ben ik van de partij hoor samen met mijne maat ( oldieman ) schuimen wij de beurs af , hopelijk ontmoeten we elkaar eens he
Marc
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Origineel ontwerp die motorkap, daar kan ik nu ook van genieten zie.
Dat is hier Scalecruiser Customs aan het worden.
 
Mooie oplossing voor de motorkap :)
 
yannick dat heb je weer prachtig gedaan.Ik ga elk jaar samen met mijn zoon en ondertussen ook coachke naar Jabbeke en hoop u daar tegen te komen en dan kan k uw werken ook eens in het echt bewonderen.Het is weer ongelooflijk wat je hier weer laat zien.
Marc S
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan