Hoofdsponsor

1/48 FOCKE-WULF Fw 190 [DONE]

Nice :)

Onder het mom van 'Geef het kind een vinger, dan pakt 'ie de hele hand': misschien kun je, als je toch bezig bent, nog een klein beetje roetaanslag nabij de mitrailleurs geven, op de vleugels in de vliegrichting. Dit kan met wat donkere pigmenten, of (zo heb ik het zelf gedaan) met een vaste hand en de airbrush (lage druk). Je maakt dan dankbaar gebruik van de overspray.

Je kunt iets dergelijks ook doen bij de uitlaten, weer in de vliegrichting. Zie dit voorbeeld:

Erstflug%20Fw190%2019-07-2010(92).jpg


(Copyright www.dorst-freiburg.de, educational purposes only, picture will be deleted upon first request)
 
:D Da zal ik eens te goe bestuderen Roy....dat zo idd nog een detail zijn met meerwaarde..Daarmee dat ik da morgen doe want wie weet welke tips er nog binnenkomen :D

Grtz yves,
 
toch een ferme geworden Yves ww2 vliegtuigen hebben wel degelijk een charme en dat zie je terug in dit werk grt Pascal
 
@Pascal:Bedankt maat...!!

Hier mag een slotje op...

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

That's all folks..!!

Grtz yves,
 
Knap werk, en zo te zien staan de roetaanslagencer goed op....;) :)
 
Vind ik nu ook echt knap gedaan , Yves als je ziet van waar jij komt chapeau hoor ik weet nog toen je nog niet zo lang bezig was met dat stuurtje , effe een verschil hoor , maar we hebben hier toch goede leermeesters he
Marc
 
O ik heb trouwens nog wel een tip, maar dan niet over het model. Als je een vliegtuig zoals dit fotografeert, probeer het dan ook eens op schaal-ooghoogte te doen. Dus de camera heel laag houden. Je zult zien dat dat een heel realistisch effect geeft, alsof je even niet een miniatuur fotografeert.

Eigenlijk geldt die tip voor alle modellen. Kijk als voorbeeld eens naar de eindfoto's van mijn BMW, daar heb ik ook een paar van dat soort foto's gemaakt en dat geeft meteen een heel ander beeld.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan