Hoofdsponsor

1/35 Flakvierling - AFV Club special edition [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
zoals beyond zij zeer mooi juweeltje .
gr dirk d
 
Hij is prachtig Thierry, maar niet in vergelijking tot "real life", zoals ik hem heb gezien ;).
Foto reportage doet hem wel meer tot zijn recht komen, dan met mijn enkele fotootje :).

Mark
 
Hey,

Knap werk, de verwering is prachtig geslaagd, mijn complimenten...;) :)
 
Ziet er heel mooi en realistisch uit.

Waar hebt ge het naamplaatje laten graveren ?
 
Hey gasten,

THX voor de heel positieve reacties!

@Beyond: bedankt voor het plaatsen in de galerij!
@Mark: Jammer dat we elkaar niet gezien hebben op BSMC. Van het forum heb ik tot nu toe nog enkel Danny en Guy in "real life" ontmoet!
@Pascal en Filip: dat naamplatje heb ik bij "Mister Minit" besteld.
- Voordelen: je kan het voorbeeld onmiddelijk op hun computerscherm zien, binnen drie dagen is het plaatje klaar, je hebt veel keuze wat betreft het materie (dit is geelkoper), lettertype,lettergroote enzv...
- Groot nadeel: het is heeeeeeeeeeeeel duur. Bv: voor deze heb ik +/- 30 € betaald (dwz meer dan het prijs van de kit zelf).

Voor het naamplaatje van mijn Belgische Grenadier heb ik +/- 25€ betaald. De prijs hangt af van de groote van het plaatje en van het aantal regels die je wenst.

Thierry
 
Tja wat moet ik hier nog over zeggen vriend,ik heb deze op de beurs live mogen aanschouwen en dan ziet het er nog veel beter uit!!!!
Was ook benieuwd naar de prijs van het naamplaatje maar 30 euro vind ik toch net iets te duur,ik heb ooit eens een topic geopend over naamplaatjes en als ik ma niet vergis kon je er ook laten maken bij een van onze sponsors...
 
Thierry, ik vond het ook jammer dat ik je niet heb gezien, maar wat niet is kan zeker nog komen hé.
Er komen nog beurzen en ledendagen zou ik zo zeggen. Het zal zeker wel eens lukken.

Mark
 
30 € voor een naamplaatje ? Goe zot !

Het plaatje dat op de sokkel van mijn T55 kleeft kostte mij 4 € ! Het bestaat uit zwart plastiek met een goudkleurige laklaag er op. Maar andere composities zijn verkrijgbaar. Ik kocht het bij een plaatselijke schoenhersteller - slotenmaker. 's Namiddags om 16 uur besteld, tegen sluitingstijd mocht ik het afhalen.

Maar je dio is verder geslaagd.

Groeten Rik
 
Ja idd... ik vind het ook veel te duur en ik ga de topic over naamplaatjes zeker proberen terug te vinden anders... ga ik geld bij de bank moeten gaan lenen voor mijn volgende projecten :laugh:
@Mark: ja, er zijn nog veel andere gelegenheden!
@Danny & Rik: bedankt voor de complimenten!

Thierry
 
Thierry, een zeer knap eindresultaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan