Hoofdsponsor

1/35 Flags of our fathers [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yup, dat is het !!
knappe truck swa .
 
Hey,

Indd, ik sluit me volmondig aan bij de vorige coments, je pa zal content zijn met zo'n schoon aandenken. Display vind ik schitterend geslaagd, het model komt volledig tot zijn recht. Dikke proficiat man. ;)
 
Mannen, wat laat maar in ieder geval allemaal bedankt voor de comments. Maar ik wilde natuurlijk ook graag zien hoe pa hem vond. Hij staat nu te pronken in zijn kast en hij is zo fier als maar zijn kan. Dus met recht een kit waar ik heel veel plezier aan beleefd heb.

Over de pigmenten nog gesproken, wat Rik correct opmerkte. Denk ik dat het te maken heeft met mijn camera dat het niet zo goed overkomt. Gebruikt zijn namelijk 'europe dust' en lichtjes 'dark mud' om een en ander wat nuances te geven.

Hopelijk komt er nog een vervolg met de Baileys, maar de build door mijn broer heeft wat vertraging op gelopen. Dus misschien tot ziens in dit draadje.........
 
Hey Swa!

Super werk dat je hier geleverd hebt en... wat een prachtig cadeau voor je vader! Detail ziet er uitstekend uit en verwering zoals het moet: zichtbaar maar niet overdreven! Dit is echt een model om er trots op te zijn!

GREAT!

Thierry
 
Deze schoonheid staat nu ook in de ere-gallerij "afgewerkt project militair rollend materiaal"

Proficiat met dit mooi eerbetoon :)
 
Een bangelijk mooi model en een presentatie om "U" tegen te zeggen, man man, degene die deze in de kast mag zetten zal wreed blij zijn.
 
Mannen allen nog bedankt voor de lovende woorden. En PeiperJ natuurlijk om hem in de galerij te plaatsen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan