Hoofdsponsor

1/35 Fire in the hole [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Juist terug van Ransart. Heb in de categorie diorama's brons behaald met "Fire in the Hole". Was een hele leuke beurs, één van de grootste die ik ooit ging bezoeken, veel handelaars die ik nog nooit tegen gekomen was (er was zelf een Italiaanse).

Maar desalnietemin ben ik enorm blij met mijn medaille.

attachment.jpg


Groetjes,

Jean-Marie
 
dikke proficiat met je prijs .
gr dirk d
 
Ik ben ook net terug van Ransart. Gekke beurs!!!! Het is het vijfde jaar dat ik ernaartoe ga en ik heb nog nooit zoveel volk gezien!!!!! Ik heb jouw dio gezien en een foto'tje ervan getrokken! Ik zal binnenkort de link posten met de fotoreportage van de militaire gedeelte van de show!

Proficiat met je prijs!

Thierry
 
Jij hebt het ook meer dan uitstekend gedaan. Heb je een paar keer gezien toen je je medailles kwam in ontvangst nemen. Spijtig genoeg hebben we geen babbeltje kunnen slaan . In ieder geval ook gefeliciteerd.

JM
 
Goed gedaan Jean ! Het is dan ook een heel leuk diorama geworden. Spoorbermen hebben altijd iets speciaals in een setting, zeker wanneer er rollend materieel aan te pas komt.
 
Bedankt iedereen voor de lovende reacties.

JM
 
Jij hebt het ook meer dan uitstekend gedaan. Heb je een paar keer gezien toen je je medailles kwam in ontvangst nemen. Spijtig genoeg hebben we geen babbeltje kunnen slaan . In ieder geval ook gefeliciteerd.

JM

Bedankt Jeanke! Jammer dat we niet hebben kunnen babbelen maar er was zoveel volk en... we zullen nog zeker in de toekomst de gelegenheid krijgen om efkes rustig te zitten rond een pintje of... iets anders ^^

Thierry
 
Hey,

Indd, een dikke proficiat man, meer of verdiend uiteraard.
Op naar de volgende, en het leerproces stopt nooit.... :) ;)
 
Jean, gefeliciteerd met de medaille. Een knappe dio geworden!
 
Jeanke ,hèhè....proficiat met je behaalde prijs vriend :)
 
Eveneens brons gehaald met mijnen Priest
attachment.jpg

JM
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan