Hoofdsponsor

1/35 Festung Stalingrad [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeeeeel mooi! Er zit veel leven in deze dio! Schoooooooooooooon

Thierry
 
Hey,

't ja, wat kan je hierop zeggen dan bovenstaande omerkingen te volgen.
Rik, dit is een prachtwerk wat je nu tovert uit je vingers man. Concept zit heel goed in elkaar. De letters van de fabriek zijn een mooi item, eveneens prachtige figuren.
Lijkt me wel een groot dio aan het worden, of is dit enkel gezichtsbedrog??
 
The sky is the limit,but this is heavenly! Enorm knap....!,,
Grtz yves,
 
Rik, heel knap gedaan. Goed kleurenspel en de opstelling komt heel naturel over. Chapeau man en neemt er een van me. :alcoholic:
 
Bedankt voor jullie reply, mannen.

@Swaken : het dio meet ongeveer 56 x 25 cm, het maximum dat ik in mijn vitrinekast krijg.

@Beyond : vier jaar ? Van september '42 tot februari '43...

@Philipson : het werk groeit met het dio. Als ik vooraf geweten had....en ik wil het af hebben tegen 31 augustus (beurs Hobbytime in Blankenberge).

@ Swa : santé hé !

Groeten Rik
 
Heel mooi. Net als je Panzer project. Figuurtjes vind ik trouwens ook mooi geschilderd!!! Probeer dat laatste al jaren zonder enige vooruitgang. Is m.i. toch alleen te leren van iemand die het wel beheerst.
 
man,man, wat een werk!:ohmy:
die stenen ongelooflijk en een mooie compositie!!!
kerel dat is zeker de moeite!!!

gtr nicolas
 
hmmmm, 6 maanden dus :wub::ph34r:
Maar toch nog tijd genoeg hé ;)
 
@Marcus : bedankt. Wat het schilderen betreft, iemand die het je vertoont is zeker een pluspunt, maar tenslotte moet je het zelf nog doen. Daarbij geldt : oefening baart kunst !

@Maerlandt : thanks !

@Beyond : op die tijd ongeveer heb ik dit dio gemaakt (zonder de panzers), de Duitsers zullen wel in minder tijd hun puin gemaakt hebben...


Intussen is mijn dio in het laatste stadium aangekomen : afwerken van de kleinste details (ammo, kisten, ergens een stoel...).
Foto's zal ik posten dit weekend...

Groeten Rik
 
Goedenavond Beste Kijkers !

Een laatste update.

Een paar kleine details dienen nog wat ingewerkt te worden met pigment poeders. Omdat ik voor dit weekend foto's beloofd had, voila sè :

attachment.jpg

Eentje maar, inderdaad !
Ik heb Beyond verzocht om de rest in de galerij te plaatsen. :)

Het Maxim machinegeweer (uiterst links) en de munitiekistjes moeten nog ingewerkt worden. Het laatste figuur heeft ook zijn plaats ingenomen (de Duitser die uit de put klimt). Nog een naambordje maken en het dio is klaar om deel te nemen aan de wedstrijd van Hobbytime.

Iedereen bedankt voor de belangstelling en de opbouwende kritiek.

Groeten Rik
 
Pracht werk Rik. Dit is telkens weer puur genieten...

Mark
 
Rik, je bent er terug in geslaagd een prachtdio af te werken. Niet simpel 2 Voertuigen en 10 tal figuren in één dio te plaatsen.
Maar hier klopt het plaatje perfect. Terug mijn Cowboy hoed af voor je werk.

Grtz Bart.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan