Hoofdsponsor

1/18 Feldwebel 1940- "Missing Loika" [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eens gescratched met evergreen en tamiya thinner. attachment.jpgattachment.jpgattachment.jpgattachment.jpgattachment.jpgattachment.jpg
 
attachment.jpg Voorlopig een 'Work in process'
Een teddy beer voor in het karretje.
De snuit is er , maar door er boven op een foto te nemen is het niet zichtbaar.
Het is gemaakt van Fimo (niet diegen die je via de oven moet verwarmen)
 
attachment.jpgattachment.jpgattachment.jpg

En de Teddy bear is alive en rechts krat ook toegevoegd. Druk bezig met de kassei weg!
 
Jumper,

Telkens er een update verschijnt ,ben ik aangenaam verrast.....prachtig gedaan die teddy-beer,evenals het krat,mooi dat je zelfs de klinknagels kan weergeven,mooi detailke !
Natuurlijk benieuwd als er straks kleurtje opkomt.
Je bent duidelijk héél goed op dreef ;)
 
Ben ik het helemaal mee eens Peiperke :D.
Ziet er echt schitterend uit die Teddy...
Krat is ook een mooie toevoeging.
Benieuwd naar het vervolg.

Mark
 
Zo nu is de basis af, volgende week de overige delen primen. Ondertussen een naamplaatje zien te maken en ook een stencil zien te maken voor de krat met de adelaar op.
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dank je,
Heb nu een naamplaatje gemaakt voor dat diorama, althans de letters zijn gefreesd.

Misschien kan een moderator mijn title aanpassen naar Feldwebel 1940 - "Missing Loika"

attachment.php
 
Jumper aan je vraag is voldaan.
Titel van je topic is aangepast.
Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Mark
 
Topic eens doorgenomen.
Ziet er echt zeer goed uit.
Die muur is netjes gedaan en komt heel realistisch over zo.
 
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
En een update, Een laagje gegeven. Het zal nu sneller gaan...

Nu zal het snel gaan. De naam plaatje is ter info om te laten zien hoe het zou uit zien.
 
Beste mensen, naast het naamplaatje breng ik deze topic tot het het einde. Hier zijn de finale foto's.
"Rue de la liberte."

Tot ver in de jaren zeventig deden de Fransen alsof zij in de oorlog in grote hoeveelheden bij de fameuze Résistance hadden gezeten. In werkelijkheid steunde de meerderheid van de Franse bevolking het Vichy-regime van Maarschalk Pétain dat een derde van het land bestuurde, maar in feite naar de pijpen van de Duitsers moest dansen. Uit eigen beweging kondigde Pétain het Statut Juif af, dat alle joodse burgers tot tweederangs Fransen veroordeelde. Het verhaal van Markies Fernand de Brinon, graag geziene gast in hoge nazi-kringen en daarom benoemd tot ambassadeur van het Vichy-regime in het door de Duitsers bezette Parijs. Zijn privé-situatie was ongemakkelijk: de Markies was getrouwd met een joodse vrouw en had twee joodse stiefkinderen. Met een van hen, Bernard Ullmann,. Een pijnlijke zoektocht door het Franse geheugen.

attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php


Veel kijkplezier!
 
eens opnieuw proberen, steeds doe ik iets verkeerd

Beste mensen, naast het naamplaatje breng ik deze topic tot het het einde. Hier zijn de finale foto's.
"Rue de la liberte."

Tot ver in de jaren zeventig deden de Fransen alsof zij in de oorlog in grote hoeveelheden bij de fameuze Résistance hadden gezeten. In werkelijkheid steunde de meerderheid van de Franse bevolking het Vichy-regime van Maarschalk Pétain dat een derde van het land bestuurde, maar in feite naar de pijpen van de Duitsers moest dansen. Uit eigen beweging kondigde Pétain het Statut Juif af, dat alle joodse burgers tot tweederangs Fransen veroordeelde. Het verhaal van Markies Fernand de Brinon, graag geziene gast in hoge nazi-kringen en daarom benoemd tot ambassadeur van het Vichy-regime in het door de Duitsers bezette Parijs. Zijn privé-situatie was ongemakkelijk: de Markies was getrouwd met een joodse vrouw en had twee joodse stiefkinderen. Met een van hen, Bernard Ullmann,. Een pijnlijke zoektocht door het Franse geheugen.
attachment.jpgattachment.jpgattachment.jpgattachment.jpgattachment.jpgattachment.jpgattachment.jpg

Hopelijk lukt de foto's nu wel
 
Jumper, plaatsen van de foto's thans wel gelukt.
Je bent tot een mooi eindresultaat gekomen. Alles staat op zijn plaats waar het hoort.
Ik zet hem tevens voor je in de galerij.

Mark
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan