Hoofdsponsor

1/18 Feldwebel 1940- "Missing Loika" [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
als ik eerlijk mag zijn ik vind het maar niets daar zo op die werktafel staan het zou veel mooier zijn in mijn kast :worried::):)
gr soetkin
 
ogen zijn serieus verbeterd!
mooi figuur, klasse!:)
 
@Dany , nee het is een figuur van Andrea Miniatures.
@Nee Soetkin, niets van, kom hem maar hier bewonderen :ohmy:

Thx Maerlandt,
 
Goedenavond beste kijkers,
:)
Hier nog een update ...
Nu begin ik zelf stil van te wezen.
Oordeel zelf maar...
Heb voor de verandering nu een Foto toestel gebruikt. Deze geeft een beter beeld naar mijn mening.
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg

groetjes,
 
Sorry folks, geen update met foto's.
Ondertussen had ik voetpad bijgewerkt. Ook glaasjes voor zien voor het venster. Hier en daar ook wat washes gedaan. Ik denk nog 1 dagje aan deze set te werken en dan is deze klaar.

groetjes,
 
Dag allemaal,

Voor diegene die hebben gekeken, bedankt.

Hier zijn voor hier de laatste foto's. Ik ga deze topic afsluiten. Al weet ik niet hoe het moet.
Figuren zijn volledig geschilderd in olieverf. het zilver gedeelte heb ik humbrol voro gebruikt (ook olie uiteraard)

De eindfoto's:
attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php


schlüss;
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jumper, blijkbaar is er iets verkeerd gelopen want je eindfoto's zijn niet zichtbaar...
Even nakijken, dan kan ik ze voor je in de eindgalerij plaatsen.

Mark
 
ik vind niet, ik zie al de foto's toch normaal en ze staan op openbaar...

AM Feldwebel staan ze

schaal is 90 mm - 1/18
 
jumper..... je hebt een stap vergeten in het proces..... de foto's zijn voor jou zichtbaar omdat ze in je cache staan maar voor de rest niet... ofwel heb je na het uploaden het venster gesloten zonder op done te klikken ofwel heb je in de pagina die daarna volgt vergeten op wijzigingen opslaan te klikken... enigste oplossing is om ze opnieuw up te loaden.....
 
Wat ik kan zien of erkennen ziet er goed uit.
Komt jammer genoeg door de achtergrond niet goed tot zijn recht vrees ik.

Grtx Jan
 
Ja Jumper, thans zijn ze zichtbaar. Ik zet ze voor je in de eindgalerij.
Mooi werkje trouwens.

Mark

P.S. Jonas bedankt voor de back up...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi hoor, alleen jammer dat je er geen witte/zwarte achtergrond hebt geplaatst voor de foto's, je figuur zou nog véél meer tot zijn recht komen ;)
 
no comment ;)

Ben nu aan het bedenken voor een voet/sokkel. Ga het doen via een kader en vullen met klei en deel straat op. Volgende week geef ik het model een extra regenwater die uit de regenpijp komt te stromen .
Weet alleen dat deze figuur zo detaillerd is en dat geeft een meerwaarde aan deze figuur.

groetjes,
 
hij is klasse ,j

nu de ondergrond nog , en het is een winnaar ;)
 
WOW, knappe vooruitgang Jumper.
Goed gedaan die aanbouw, aan de muren op de ondergrond.
Ben benieuwd naar het vervolg van de schilderwerken.

Mark
 
Dank, Maar er komt nog iets bij. Maar zien jullie normaal gezien volgende zaterdag wss wel iets meer.
 
Hey Jumper,

Bij iedere update die je toont,komt er meer leven je dio'ken,de figuur op zich mag zeker gezien worden,daarvoor heb je al een mooi cijfer te pakken ,en zoals je nu bezig bent met de muur en ondergrond,kan dat alleen maar eindigen in een goed eindrapport!
En als de mogelijkheid er is ,jaaaaaa zeker meebrengen naar de ledendag dit mooie werk ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan