Hoofdsponsor

1/250 EMMA MAERSK scratchbouw 1:250 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
En zo is er nu dan uiteindelijk een definitief einde gekomen aan dit voor mij grootste project ooit. Ik heb er 27 maanden over gedaan om dit eind resultaat te behalen,buiten de research en voorbereidingen eerder ervoor benodigd. Ik heb er de nodige leerschool aan gehad en heb mijn kennis ermee kunnen uitbreiden.

Het was een enorme uitdaging om een schip met dit formaat zo nauwkeurig als mogelijk na te bouwen zuiver op alleen foto`s van haar genomen op internet.
Maar ik denk dat het mij vrij redelijk is gelukt en vind wel dat ik mag schrijven van een succes in dit project.

Ik denk dat ik dit project goed kan afsluiten met een link naar mijn film over dit project. Als het filmpje ook goed overkomt dan zou het erg fijn zijn om een leuk onderschrift op youtube te mogen ontvangen...

En dan nog een woordje voor Henny welke mij lang geleden de Emma als nieuw project voorstelde.Dus Henny...ik heb jouw idee opgevolgd!.

Iedereen bedankt voor het volgen en het geven van aanvullingen in dit project wat ik altijd op prijs kan stellen.
Eindfoto`s kunnen jullie nog vinden in het deel van afgewerkte projecten.. Eindfoto's EMMA MAERSK

De film...

http://www.youtube.com/watch?v=8qlNx_6wD8Q



EINDE


ron(homeghost)
 
Laatst bewerkt:
Prachtig Ron
Mooi eindresultaat.
En een mooi filmpje om te eindigen.
Proficiat.
 
beestig .

eigenlijk zijn er geen woorden voor .

zeeeeeeeeeeeeerrrrrr knap gemaakt

op naar het volgende zeker ;-)

davy
 
heel mooi ron het zal niet makelijk zijn deze nog te overtreffen want ze ziet er wel heel goed uit en ook de grote is voor deze knaap wel een plus punt. het was zeker een monster project en ben erg blij dat het tot een goed einde is gekomen.

hopelijk krijg je ze nog uit je werkkot en hoef je ze niet in 2 stukken te zagen ;)
 
Mijn dank jongens.Het was zeker een monster project ook wat betreft de afmetingen.Het nieuwe project gat niet zolang als deze duren omdat er geen verlichting in komt.Voor de rest moet het zich nog gaan bewijzen...
 
Wat een prachtig resultaat!
Echt iets om trots op te zijn.
 
Onvoorstelbaar prachtig! Een titanenwerk waar je best trots op mag zijn.

Wouter;
 
Super filmpje, de bouw in een notendop.
De donkere opnames met de lampjes aan en dan JMJ op de achtergrond :wow:

Fred
 
Dank jullie jongens. Ik durf er ook wel een beetje trots op te zijn.

Oorspronkelijk had ik meer variatie van muziek in het filmpje maar Youtube plaatste het filmpje niet wegens copyrights op de muziek.Daarom heb ik het geluidsspoor moeten aanpassen naar het huidige.
 
Prachtig filmtje Ron, een korte inhoud van niet alleen kunnen maar ook doorzetten om zo een mega project tot een goed einde te brengen ApplausApplausApplaus
 
Prachtig, prachtig, prachtig..........
Was echt mooi om te volgen en vooral mooi om het eindresultaat te bewonderen. Dat filmpje zal nog veel bekeken worden.
 
Mijn dank jongens voor de complimenten.Altijd fijn om te lezen.
 
heel mooi project en een prachtige video als afsluiter. niet altijd evenveel gereageerd hier, maar was meestal omdat ik stil werd van ontzag... Nogmaals, chapeau voor deze...
 
Prachtig, prachtig en nog eens prachtig ik heb deze meer in stilte gevolgd omdat ik toch maar met open mond zat te kijken. Hop naar het volgende !
 
Dikke proficiat, Petje af voor je , hoop ooit eens half zo goed te worden als jij.
geniet even van je wel verdiende pauze , maar niet te lang want ik verlang nu al naar je volgende project.
 
Bedankt jongens. Ik neem even een pauze in om mijn aandacht naar andere dingen des levens te richten maar kom zeker weer terug met de Blue Marlin.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan