Hoofdsponsor

1/250 EMMA MAERSK scratchbouw 1:250 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
wow , hier word sneller afgeteld dan ik kan bij lezen.
netjes afgewerkt.
vgr
Marc
 
Getuigt van craftsmanship !!!
Adembenemend ! :wow:
 
En de productie van de twee rustblokken (standaard)is ook gereed gekomen.

Gemaakt uit een kern van Styropor en bekleed met 1,5 mm balsahout.

attachment.jpg

attachment.jpg

Daarna heb ik alle zijden bekleed met bordfoam. Eigenlijk best wel mooi materiaal.

attachment.jpg

Na verlijming met kontaktlijm (bijv.Bisonkit of een hobbylijm)is het uitstekend te versnijden.

attachment.jpg

Je kunt het zelfs prima schuren met een grove of fijne korrel.

attachment.jpg

Nadat ik alle zijden had bekleed met bordfoam heb ik de bovenzijde (rustvlak)bekleed met zelfklevende blauwe vilt.Dit is prachtig spul want het lijmt erg sterk en geeft een strak en zacht resultaat.Je zou er bijna op gaan liggen.Maar wel een beetje duurder € 8,00 per meter.

attachment.jpg

Uiteindelijk zijn de twee rustblokken klaar en geven een professioneel uiterlijk en resultaat.En erg sterk...

attachment.jpg

Klaar voor terugplaatsing Emma op haar bouwwerf.

attachment.jpg

Dit was mijn bedoeling ervan.Niet te hoog maar wel voldoende ruimte eronder voor plaatsing.

attachment.jpg

attachment.jpg

En zo komt het einde van dit project wel erg nabij nu...........

3-2= 1

Nog maar een bouwstap te gaan....
 
Ron, mag ik je van harte feliciteren met dit geweldige eindresultaat.
Ik heb dit project vanaf het begin met grote interesse gevolgd en het is bijna jammer dat het nu ten einde is.
Gelukkig komt er weer een spraakmakend project van jouw hand (mag ik hopen :) ).

De foto's staan in de ERE-galerij!!
 
Ron mijn felicitatie met de afwerking van deze toch wel enorm mooie dame he.
 
Mooi Ron wat je hier hebt gerealiseerd. Een zéér geslaagd eindresultaat dankzij een ongeloofelijk doorzettingsvermogen. Het volgen van de bouw was een plezier.
Ik ben wel even benieuwd wat de mensen van Marsk ervan vinden.
 
Voor jouw de felisitaties Ron, voor Emma die vilten kussentje heeft ze wel verdiend ;)
 
Dank jullie wel jongens.Ik zal vandaag nog het eindfilmpje plaatsen en dan is het project helemaal gereed.Het typeplaatje komt nog wel later.
 
Gefeliciteerd met dit prachtige resultaat Ron.

Fred
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan