Hoofdsponsor

1/35 Duobuild DJs / Famo : Faun SLT-56 Tanktransporter [!]

Status
Niet open voor verdere reacties.
euhm, waarom kopen jullie een kit? maar 't is en blijft prachtig om te zien
 
@ Pastis : aha ge begint ons te kennen.

@ Silnoz : om de verkoper ook een euro te jeunen
 
Mooi stukje werk Famo wat je nu heb verricht en DJs zal wel volgen in deze verbetering ;)

Ga zo door ik zit te genieten hier.

Ron
 
ja wade ,wauw schoon mannen . daar gaan mijn ogen van open

tom
 
Hier nog even een update voor het einde van het jaar.

De onderkant van het dashboard werd volledig dicht gemaakt.
En er werd een reservoirtje gemaakt die aan de chauffeurskant hangt.
Heb enkel foto's geplaatst van de dryfit want het is bijna het zelfde als van Famo

DSC02274.jpg

DSC02275.jpg

Ik heb ondertussen de cabine ook voorzien van de 2 zonnegordijnen.
Het bestaat uit 4 stangen die van het dashboard naar het plafond lopen met daar tussen 2 eindjes plastic rod van 0.8mm. Daaraan heb ik dan een stukje alufolie gekleefd met aan de onderkant een lipje om het gordijn naar beneden te trekken.

DSC02276.jpg

Een close up

DSC02278.jpg

En heb ook de houder voor het plakaat waarmee ze het verkeer regelen gemonteerd.

DSC02279.jpg

Zo dat was het voor dit jaar en ik wens iedereen een goed eindejaar en veel bouwplezier voor 2011 :wavey:
 
Pfff, zo knap gedetailleerd allemaal....gaat ge dit nog wel durven spuiten?:D
Knap werk !:wave:

Fijne oudejaarsavond! :alcoholic:
 
Knap gemaakt!!! 8)

Je hebt wel oog voor detail, DJs. ;)



Happy new year!


Droop
 
Chique é gasten van den DJs !!!
 
Zeer mooie update jongens,wat ik me eens afvraag bijft er nog wel iets origineels van de kit over na al dit super mooi scratchwerk;)
 
Ja man zeg , supper detail's en zoals er hier al gezegd is "oog voor detail "
knap mannen

tom
 
Effe up daten zoals we zeggen.

Zoals ik laatste keer gezegd had ging ik dat pedaalverhoogje vervangen door een gescratcht exemplaar omdat ie niet op de juiste plaats staat.
Dus uitgesneden en het gat tot op de gewenste grootte gebracht

1_s43.jpg

Het nieuwe verhoogje gemaakt uit een stuk hull van een Sheridan die hier in de rommelbak ligt ( altijd interressant Yanks in de buurt :laugh: ) en daarop met een zeer fijn uitgerokken spreu de anti-slip-ribben nagebootst.

1_s45.jpg

Op zijn plaats gelijmd alsook de pedalen op hun nieuwe plaats gezet. Intussen ook de stuurkolom gemaakt en alles gedryfit. Dus met andere woorden , sla eens goed op tafel en de ganse boel valt uit elkaar :8

1_s46.jpg

1_s47.jpg

1_s48.jpg

1_s49.jpg

1_s50.jpg

Voila sie gasten
Oeps zie hier juist dat ik nog de 4 gaten voor de bevestiging van de stuurkolom met het dashboard vergeten ben ( in de plasticcard aan weerszijden van de stuurkolom)
 
En weer prachtig mooie foto's genomen van al dat lekkers ! Ook ne keer daarvoor proficiat, de pics zijn steevast van topkwaliteit !!!
 
Knap werk jongens, en ik volg dit op de voet want hier kan ik een hele boel tips vinden voor het maken van mijn "mini" Morris.


Christophe
 
Ook weer een knappe update van onze Famo zi.
 
ziet er goed uit, nu nog het steuntje om je voet te laten rusten naast de koppeling ;-), of zit dit niet op dit soort vrachtwagens? van mijnentweege toch petje af voor wat hier getoond wordt
 
wauw , update zien er weer fantasties uit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan