Hoofdsponsor

1/24 Deathrace 2008 Ford mustang GT [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo het is in orde en de fotos zijn er,het wapen die werd gebruikt was de M134 minigun en werd voor de film alleen met hard ammo wel voorzien,gelukkig werden er meest poppen gebruikt om te filmen of computer beelden voorzien voor deze effecten op personen,Nu effe wat fotomateriaal erom trent.
attachment.jpg
Mijn versie ervan is niet identiek aan deze maar vrijwel dezelfde als in de film.
attachment.jpg
Zo heb ik ze gebouwd,enkel de beugel on top werd wel ander gedaan om het monteren te vergemakkelijken.
attachment.jpg
Zo moest het worden,en dat heb ik dan ook geprobeerd.

Dit gezegt zijnde ga ik verder met update's van de wagen zelf.
attachment.jpg
Om dat de neus niet correct werd gebouwd deed ik deze opnieuw;daarom deze foto even ter toelichting.
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
Het aanbrengen van wat binddraad,geeft meteen al een heel andere look.
attachment.jpg
Ja hoor eindelijk wat kleur he ,was best makkelijk om doen.
attachment.jpg

attachment.jpg
de lijnen werden op het laatste nog es wat bij gekleurd omdat ik er een matte laag vernis over moest spuiten,dus dat werd ook gedaan voor het eind spuitwerk.
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
Lol hier zag je de beginfase van de verfwerken aan de body ;)
attachment.jpg
Hier al de tombstone onder handen genomen ,maar verre van af.
Toen deze afgewerkt was,begon ik aan het boren van kogel inslag en je ziet het volgende resultaat.
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
Ik denk dat dit goed zit,boortje van 3mm dikte en zilverkleurige verf deden het goed.
De wagen werd samen gezet en kon verder doen met de kogel inslagen.Al zeg ik het zelf het gelijkt er wel op.
 
Das eens wat anders dan het bouwplan volgen.
Knappe werken.
 
Het moeilijkste om te doen was het vervaardigen van de wapens in dit bouwsel,toch was het niet overdreven moeilijk.
De raampjes werden helemaal opnieuw zelf gesneden uit clear styrene en met houtlijm erin vastgezet.
attachment.jpg
Hier even een beeld van de 1/1 versie
attachment.jpg

attachment.jpg
Je ziet hier hoe het moet,en daarna zie je hoe het bij mij is geworden.
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
Hopelijk vinden jullie het ook goed zo.
attachment.jpg

attachment.jpg
Inderdaad,de wapens zitten erop.
attachment.jpg

attachment.jpg
Ook heb ik aandacht gegeven aan de wielen,hier en daar wat zitten vijlen en het kwam goed,dit zijn de kit Rims hoor,niks veranderd enkel de spaken wat gevijld.
attachment.jpg
Kabels voorzien op de m134's
attachment.jpg
Helaas was ik niet in staat er de riem met kogels bij te bouwen.
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
Dat is de afgewerkte bouw,nu nog een extra zoals ik al had gezegt,gezien het bij de wagen hoort zet ik het ook hier neer.
Wees gerust de mustang vooraan moet er nog op,maar dat zie ik dan wel.
 
Word de derde de vrachtwagen :)
Maar ziet er goed uit wat je allemaal gedaan heb aan het model.
 
Goede nacht mensen,ik ga nog wat verder met dit topic en wil jullie even verassen met de volgende afbeeldingen.

attachment.jpg
Jup inderdaad ik maak er gewoon Frank bij mensen.
Hand moest worden volledig gemaakt uit getrokken styreen en vervolgens werd ze vorm gegeven met plamuur.
De hele linker arm werd origineel door de fabriekant langzij gemoldet want het was een gewoon mannen figuurtje van mind9 die ik eens overnam ten tijde van de wedstrijd the golden sixtees.Het bewerken van dergelijk figuur is niet moeilijk en laat zich makkelijk vorm geven,verder werd deze voorzien van een masker en uiteraard de juiste kleuren.
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
Na het schuurwerk kwam ik tot dit resultaat,ik zette deze persé in de schaduw zodat de vorm en buiging beter zichbaar werd.
De man zal later plaatsnemen aan het voertuig met de arm op de deur.
attachment.jpg

attachment.jpg
Het word niet makkelijk de masker goed te krijgen
attachment.jpg

attachment.jpg
Beginnen met zwart en dan overgaan tot het verweren.
attachment.jpg

attachment.jpg
Jup dit gaat lukken,nog de schoenen doen en hopla klaar.
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
De vorm van het masker eindelijk goed.
attachment.jpg
En dan de rode lijnen erop gezet,je ziet de opening aan de ogen al ingekleurd.
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
Tot zover project deathrace 2008 Ford mustang Gt

Project afgewerkt Mods.Nu plaats ik de eindfoto's.
 
Eindfoto's Deathrace 2008 Ford Mustang GT





attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Bedank dat ik deze nog mocht posten Mods,dit topic is klaar.
 
wauw dat is zeer prachtig scratchwerk echt cool
 
Moet enkel nog even door de wasstraat.:laugh:;)
 
Haha ja inderdaad Camaro69 :),het was echt een plezier deze te bouwen en heb er met volle teugen van genoten ook.
Wat de kit zelf betreft,de pasvormen waren niet altijd even juist,maar daar had ik helemaal geen probleem mee.
Het model leende zich zeer goed om om te bouwen,wellicht was dit eens een minder goede of vervuilde mal maar al bij al veel flash was er niet.
Qua motorgedeelte,was eigenlijk niet belangrijk of deze erbij was of niet daar het eigenlijk om de body ging he.
Wat de schilderwerken betreft,ik ben geen kei erin maar ik ging af of wat het net me te bieden had en zodoende kwam ik tot dergelijk resultaat hier.
Het figuurtje ja das ook niet direct mijn sterkste punt maar ik vond dat deze er bij hoorde,tenslotte ging het toch om de wagen van de legendarische Frank!.

Ik wil jullie allen danken om mij deze kans te hebben gegeven jullie dit model alsnog als afgewerkt te mogen posten.
In de nabije toekomst zullen jullie nog dergelijke bouwsels zien.Bedankt Forum leiding en mede leden :)


Doomwad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan