Hoofdsponsor

1/28 de heemskerck [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
En nu naar het volgende Dirk, goede resultaat alvast.
Zeg, Dirk, hadden de Nederlanders een reserver-mars mee, die aan bakboordzijde?

groetjes
Ward
 
thx

hoi ward op de meeste schildereién zie je inderdaad een mars aan de fortuning hangen dus ik had er 1 over en die heb ik er dan ook maar aan gehangen en het staat wel goed vind ik.
 
Wow, wat is dit prachtig afgewerkt. Heeeel groot applaus hiervoor hoor!
Ik zie me dat nog niet direct nadoen op dit niveau. Om bij te kwijlen ☺☺
grts
Johan
 
thx johan

en nog de alerlaatste foto want ik heb de houten bak dicht gemaakt zo dat ze niet te veel stof opvangt

main.php
 
Ik ken niets van scheepsbouw, maar dit is toch prachtig. Hier heb ji zeker engelengeduld voor nodig.

Grtz Bart.
 
thx bart ja schepen maken is een werkje van lange adem . zolang het maar leuk blijft is elke tak van modelbouw goed
 
Daar ben ik het volledig mee eens. Heb wel nog een vraagje: waarom in een houten kist en niet in een vitrine of stolp?

Grtz Bart.
 
de kosten voor een stulp lopen een beetje te hoog op voor mij bart en dan is een houten kist nog het beste wat je kan maken of je schip zit binnen een paar jaar helemaal onder het stof en nu blijft ze tog mooi proper en ziet het er binnen 10 a 20 jaar nog als nieuw uit.
 
hallo Dirk,

zij is prachtig geworden ,maar dat wisten we wel,een dikke proficiat voor zoveel mooi werk!!!!!!!!!
grtz

Lus
 
Ze ziet er echt prachtig uit Dirk. Was een leuke topic om te volgen.
 
Inderdaad een mooi schip. Ik wou dat ik zelf zoiets ook eens kon maken, volgens mijn vrouw het enige wat hier ooit op de kast zou mogen staan :8
 
ik weet dat de laatste post van 2012 is maar wil jullie dit niet onthouden.

deze dame verhuist volgende week naar Groningen naar het abel tasman muzeum waar je ze ook van af 1 september kunt gaan bezichtigen.
normaal ben ik ook bij de opening en zal proberen een paar kiekjes te nemen en hier bij te zetten. omdat Groningen niet echt in de buurt is en niet veel mensen vanuit belgié eens snel naar ginder gaan rijden om een scheepje te gaan bezichtigen maar moest je in de buurt zijn ga gerust eens kijken.

ik hou jullie op de hoogte.
 
Dirk, daar mag je zeker heel trots op zijn, is een droom van iedere bouwer denk ik om je project in een museum mag staan.
 
Dit is inderdaad iets waar iedere bouwer stiekem wel van droomd maar slechts voor enkele is weg gelegd.
proficiat Dirk, je mag er best trots op zijn.
vgr Marc
 
Wow, prachtig Dirk! Dat is wel iets om heeeeel trots op te zijn!
 
vandaag om 14.00 is de heemskerck vertrokken naar lutjegast naar het abeltasman museum.
volgende zaterdag is de opening voor het publiek en vrijdag voor de uitgenodigde gasten.

173_zps8b14c9f5.jpg

dit is de wel erg mooie uitnodigings kaart voor vrijdag .
ik ga er vrijdag zijn en zaterdag tot een uur of 16.00 en dan rij ik terug huiswaards

zal proberen fotos te trekken en dan zal ik ze hier volgende week posten
 
thx steven ik en mijn vrouwtje gaan er een fijn weekendje van maken ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan