Hoofdsponsor

1/9 Crocker

ERVARING
*
BOUWWIJZE
*
BOUWBUDGET
*
BOUWSTATUS
*
COMMENTAREN
*
Kleine update.

Het teller gedeelte is klaar op de twee glazen na, ik heb ergens gezien dat ze daar UV Resin gebruiken en dat geef een mooi resultaat dus even kijken wie het heeft.
 

Bijlagen

  • 20240114_132339.jpeg
    20240114_132339.jpeg
    419,7 KB · Weergaven: 17
  • 20240114_140006.jpeg
    20240114_140006.jpeg
    1,6 MB · Weergaven: 17
Ook hier weer eens bij gelezen, wat een priegelwerk Ron maar wel erg mooi!

Fred
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
Kleine update.

Het teller gedeelte is klaar op de twee glazen na, ik heb ergens gezien dat ze daar UV Resin gebruiken en dat geef een mooi resultaat dus even kijken wie het heeft.
Wow that looks so real , will done .
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
Mooi werk weer. Is dat gepolijst wit metaal Ron?

Ik vraag me af of die met de tijd oxideerd of zo mooi blijft blinken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
Mooi werk weer. Is dat gepolijst wit metaal Ron?

Ik vraag me af of die met de tijd oxideerd of zo mooi blijft blinken.

Nee Aclad chrome Michel. Ik heb wel op de site van HMF gelezen dat je het metaal kan beschermen met Tamya vernis en ik denk dat anderen merken vernis ook wel werken.

En uiteraard iedereen bedankt voor de reacties.
 
Laatst bewerkt:
Zeer strakke laag verf (y)
En zie ik goed dat je de getallen op de toerenteller zelf kan combineren?
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
Zeer strakke laag verf (y)
En zie ik goed dat je de getallen op de toerenteller zelf kan combineren?

Goed gezien 🙂 Er zaten twee decals bij een met de KM stand 00000en de andere met iet van 23874 dus een nieuwe motort en of een gebruikte motorfiets. Gekker kunnen ze het niet maken toch :unsuree:
 
Mannen bedankt voor de reacties (y)

Een na laatste update.

Niet echt voor 100% tevreden was een beetje bang om door de vernis te gaan, normaal geen probleem maar nu zit met deze speciale decals en mijn gemengde kleur rood. Volgend model weer beter nu ik weet wat meer aandacht nodig heeft dan een plastic kit.

20240125_124717.jpeg

20240125_124733.jpeg
 
Ik zou al met de helft van dit resultaat gelukkig zijn.
Die decal's zijn ook wel heel knap op die manier.
Dit is een pronkstuk in wording.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
Vind ik persoonlijk toch al strak, de perfectionist is natuurlijk nooit 100% tevreden.
Valt voor mij nu al onder de categorie "outstanding" , ben benieuwd naar de volgende foto's.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
Mooi werk toch. Macrofoto's kunnen gevaarlijk zijn, ik denk in real life best erg goed. En ja de decals stuk schuren dan zit je met een erg groot probleem, dus prima gedaan. Ik kan daar nog wat van leren want heb al meermaals door clear geschuurd :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
Bedankt voor de reacties mannen (y)

@Michel hier zitten 7a 8 lagen Tamiya clear op en een week goed laten drogen ,dus 14 dagen voor alleen een glans laagje te bewerken. 🙂
 
We leggen de lat inderdaad steeds hoger,
Maar dat ziet er toch al verdomd goed uit hoor (y)

Grtz.

Luc:cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
Vind het toch strak.
En elke bouwer heeft wel bij een eigen model iets van "mmmm dit of dat kon beter"
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
Kleine tussenstand van de Crocker.

Ik dacht hem van de maand wel af te krijgen maarrr er kruip meer werk in dan verwacht en vooral boorwerk en niet het leukste werkje om te doen met die gelakte onderdelen. Nu nog wat onderdelen spuiten en een enkel onderdeel opnieuw spuiten maar dan schiet het echt op.

Wat ik heb opgestoken voor de volgende MFH is nog verder voor uit denken en nog beter de onderdelen sorteren, al doende leert men.


20240218_160203.jpg
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan