Hoofdsponsor

1/9 Crocker

ERVARING
*
BOUWWIJZE
*
BOUWBUDGET
*
BOUWSTATUS
*
COMMENTAREN
*
Een kleine update, startmotor en een ding erboven ben de naam even kwijt en de accu op zijn plekgezet met een 2K lijm omdat deze ook voor de bevestiging voor het achterspatbord is en dus echt stevig moet zijn. Al met al veel kleine PE deeltjes en nog kleinere schroeven en bouten 🙂

20231216_142731.jpg

En nog tijd gevonden voor de kerstboom op te zetten.

406411763_658544419816925_6141619120169937751_n.jpg
 
Dit vind ik gewoon modelbouw van de bovenste plank, echt fantastisch al.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
De liefde voor de motors druipt er vanaf .
Echt mooi en ben deftig onder de indruk.
Je moet toch een beetje verstand hebben van motors om dit zo te echt uitziend te maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
Mannen bedankt voor de reacties (y)

@Erwin Ja inderdaad wat details betreft kan je je lol op en soms is het ook wel een beetje over de top hoor.

@Pascal Ik ben inderdaad gek op motorfietsen en heb er ook jaren op gereden zomer en winter door maar helaas mag niet meer vanwege de gezondheid. Werk aan de Crocker ziet er mooi uit maar eerlijk gezegd vind ik het een beetje te mooi dus een volgende gaat er iets meer gebruikt uit zien.
 
Mfh veel beter word het niet he,
Zitten alle boutjes etc ook in de kit ?

Denk uiteindelijk dat de prijs wel meevalt indien je echter niks aftermarket meer hoeft te kopen.

Wil al lang een mfh kopen!

Knap bezig! en da wit metaal is 👌🏻👌🏻
Ik volg
 
Mfh veel beter word het niet he,
Zitten alle boutjes etc ook in de kit ?
Guy alle boutjes,moeren,schroeven en klinknagels in alle maten zitten in de kit en geen aftermarked spul nodig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Guy
ziet er weer geweldig uit,
Kerstboom had nog wel enkele lampjes kunnen gebruiken, maar het gaat om de gedachten.
 
  • Haha
Waarderingen: Ron
Laatste spuitwerken met Aclad primer en Chrome, op het stuur na was die vergeten 😇
De onderdelen die rood worden moeten nog worden nagekeken of alles strak genoeg is want zag wel een paar kleine puntjes maar had ook niet anders verwacht. Het eind komt in zicht nu.
 

Bijlagen

  • 20240104_134949.jpg
    20240104_134949.jpg
    247,7 KB · Weergaven: 14
  • 20240104_135026.jpg
    20240104_135026.jpg
    275,9 KB · Weergaven: 14
Na gisteren wat spuitwerk te hebben gedaan was het vandaag alles wat rood word nat te schuren om de niet direct zichtbare beschadigingen zichtbaar te krijgen. Vielt gelukkig mee dus wat putty erop en wat putty op twijfelachtige plaatsen voor de zekerheid. Laten drogen weer schuren en in de primer rn hopen dat het nu strak is voor de eindlagen.
 

Bijlagen

  • 20240105_131139.jpg
    20240105_131139.jpg
    388,9 KB · Weergaven: 8
Pffff. Dat spuitwerk steeds zo gaaf.
Mooi.
 
Pffff. Dat spuitwerk steeds zo gaaf.
Mooi.

IK heb deze keer alleen Revell verf gebruikt maar dat spuit ontzettend goed dus waarschijnlijk een blijvertje in mijn kleuren verzameling 🙂
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan