Hoofdsponsor

1/1 Colt 45

BUZZY10719

Well-known member
Registered
Lid geworden
26 aug 2012
Berichten
2.330
Daar er aan de Tiger I heel veel kleine stukjes zijn ben ik aan deze ook maar gestart om eens af te wisselen.
(De zenuwen en ogen mogen ook eens tot rust komen e :laugh:)

COLT451_zps6148344e.jpg

COLT452_zps5801a725.jpg

Net zoals ik bij de Tiger I gezegd heb zijn ook hier alle tips en hulp welkom.
Ben echt een newbee op gebied van papierbouw.
 
Hèhè....weer een niet alledaags werkje die passert,zullen we goed in het oog houden,succes ;)
 
Ik hoop dat ik jullie (en mezelf natuurlijk) niet teleurstel.
We doen ons best en ben er van overtuigd met de hulp van jullie hier (ervaring met het forum) dat het wel zal lukken.
 
Inderdaad een goed idee om af te wisselen met een groter en makkelijker model. Doe ik ook, er liggen momenteel 2 projecten op m'n tafel. 1/72 en 1/35 en deze week verwacht ik project 3. Ook 1/35.
Back tot topic: ik zal dit project volgen want het interesseert me wel ook al doe ik het niet zelf.
 
Iemand, of jezelf, teleurstellen hier lijkt me onmogelijk. Er is altijd wel iemand die kan helpen in moeilijke momenten.
 
Leuk project.. zie ik ook nog wel zitten
 
Ziet me er een leuk projectje uit Buzzy.
Eentje om met plezier en veel interesse te volgen.
Wie weet begin ik er ook ooit nog wel eens aan...

Mark
 
Bedankt voor jullie interesse en steun mannen.
 
Buzzy,

Welkom bij de "papierbouwers"!
Je doet het goed, hoor. Volhouden is nu de boodschap.

Grtz,
Joost
 
Ook hier goed bezig Buzzy.
Ik zie wat rimpels in de ronding zitten. Om dit te voorkomen kan je het stuk dat rond moet worden op een omgekeerde muismat leggen en dan rollen met een stukje rond hout, dan wordt het mooi rond!

Ga zo door en let wel......papier is verslavend.

Fred
 
Bedankt mannen voor de verwelkoming en de complimentjes.

@Joost: ik ga zeker proberen volhouden en misschien zelfs een model dat ik vorig jaar eens gestart was toch proberen afwerken.
(http://www.modelbouwen.be/threads/9810-Panzer-iv)
Ik zal hem wel moeten opnieuw afdrukken als ik besluit dit te doen.

@Fred:Bedankt voor de tip.
Ga ik zeker proberen.

Ga zo door en let wel......papier is verslavend.

Papier verslavend!!?? Ik dacht dat het de lijm was die verslavend was. :) :) :) :) :)

Hier nog een laatste update voor vandaag.

COLT454_zps3124ca31.jpg

COLT455_zpsa2e14b18.jpg

Zelf vind ik het niet slecht maar ben toch niet 100% tevreden. Vooral het gedeelte van het sluitstuk vind ik niet echt 100%.
Ik weet nog niet wat ik ga doen maar kan zijn dat ik ze terug ga afdrukken en opnieuw ga beginnen. We zien wel.
Heb ook vast gesteld dat men niet zomaar de instructies kan volgen maar soms beter eens even nadenkt en wat stappen vooruit kijkt om later geen problemen te hebben zoals ik nu bij het sluitstuk.
Word vervolgd. (morgen waarschijnlijk al want zit toch thuis met AO na agressie op het werk).
 
Agressie door jou?
Soms is het in de modelbouw inderdaad beter enkele stappen vooruit te kijken en niet constant de instructie te volgen. Het ziet er volgens mij goed uit.
Nog een vraagje: zijn die papieren modellen niet heel kwetsbaar? Hoe stel je die tentoon?
 
Agressie door jou?

Nee nee, agressie tegen mij en mijn collega's door een zwartrijder.
Sommige modellen zijn kwetsbaarder dan andere.
De patronen worden wel niet op gewoon printpapier afgedrukt maar op dik stevig papier.
 
Hihi... :P een papieren pistool en de slede ziet er nog realistisch uit ook. Ik ben ook al eens zinnens geweest om er zo ééntje te maken, wie weet: ooit eens? Ik ga deze in ieder geval volgen.

Enne ja, die agressie tegenwoordig, het is wat hoor; :huh:
 
Ha ja, kunnen ze daar op het commissariaat eens nog ne keer lachen! :laugh::laugh::laugh:
 
de woorden agressie en 'Colt' in 1 topic.
als dat maar goed komt... :D
 
Straf dat je dat allemaal in papier kan;) lijkt me leuk om ook eens te proberen . Wel iets simpeler dan dat van jou dan ;)
 
Dit valt al bij al nog mee hoor juist de beschrijving eerst goed lezen voor je echt start.
Op het net zijn er enkele simpeler dingen te vinden ook hoor.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan