Hoofdsponsor

1/24 Citroën DS3 WRC - T.Neuville- Monte Carlo '12 (Heller) [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Omdat deze decal in een vervelende ronding zat, leek het me handiger om die in twee stukken te snijden.

2iscnxu.jpg

En toen kon het decalwerk eindelijk gaan beginnen.
Zo gingen we van dit..

nbrshx.jpg

Naar dit..

2aihog1.jpg

Nog een stukje aan zowel de voor als achterkant en dan zit het decallen er op.
Tot de volgende.
 
prachtig gedaan de decals, de rest ziet er ook prachtig uit.
 
Mooi werk man.
Decals zitten mooi strak.
 
De laatste loodjes wegen het zwaarst.. Een gezegde die ik meer en meer begin te begrijpen..
Na veel tegenslag en op het eind ook veel tegenzin is de auto klaar.
Het was op zich best wel een leuke build omdat het aanbrengen van details je wagen wel wat tot leven brengt.
Echter het verven en de afwerking van de body was een ander paar handschoenen.
Maar puur op doorzettingsvermogen werd deze toch afgewerkt. Helaas geen foto's van de laatste klusjes maar ik kan je wel de eindfoto's presenteren.

5eu7fm.jpg

5bqvtg.jpg

zlf3pl.jpg

28v9csp.jpg

fvwsb5.jpg

rlgj7r.jpg

23vjdy0.jpg
 
Hoi Cedric heb je hem eindelijk afgekregen toch weer een mooie wagen he ik denk dat ge aardig moeten knutselen hebt om hem zo mooi te krijgen he
maar het is eentje voor in de glazen kast he
proficiat
Marc
 
prachtig eindresultaat, netjes afgewerkt.
 
Dank je wel heren.

Marc: Het was inderdaad een helse klus om alles mooi af te kunnen werken. Als je van dichtbij kijkt, zie je nog wat foutjes maar dat heb ik opgelost door niet van dichtbij te kijken :p
 
Strak gebouwd hoor.
Die kleine foutjes zijn meestal enkel door de bouwer te zien, omdat je weet waar je moet kijken om deze te zien ;)
 
Ondanks de tegenslagen, toch een mooi resultaat.
 
Wow deze is weer knap geworden ! prachtig hoor !
Hoe zit dit met de kwaliteit van de Heller kit? Ik zit al lang te twijfelen om eens een DS3 te maken van heller.
Ik durf hem niet echt te kopen wegens jah mogelijks slechte kwaliteit van Heller.
Jaren geleden eentje proberen te maken maar die trok op niet veel kwa pasvorm enzo.
 
Thnx!

De kwaliteit is uitermate goed.
Heller heeft eerst verbeteringen gemaakt op de C4 en daarna nog eens op de DS3.
Het is allemaal nog een beetje fragiel in vergelijking met een Tamiya of Belkits maar de pasvorm van deze is perfect.
Daar hoef je het dus zeker niet voor te laten. Zeker een aanrader om te bouwen.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan