Hoofdsponsor

1/35 Churchill Mk. VII (Tamiya)

ERVARING
Beginner
BOUWWIJZE
(Bijna) out of the box
BOUWBUDGET
*
BOUWSTATUS
Work in progress
COMMENTAREN
Ja
Laagje mat vernis zal hij wel vrolijk van worden denk ik :winking:
 
Ziet er al heel erg goed uit en blijkbaar ken je ook je weg heel goed in fotobewerkingssoftware om een mooie presentatie van je model te leveren (iets wat ik dus echt niet kan).
 
Mooi hoor,
En inderdaad als laatste nog een laagje matte vernis.
Heel mooi gefotografeerd (y)

Grtz.

Luc:cool:
 
Knappe eerste bouw, met veel leermomenten ;)
De volgende wordt nog beter...
Tip voor je dio bouw: probeer het "klein" te houden in het begin. Te grote dio's voelen vaak "leeg" aan door gebrek aan opvulling...
 
Ziet er al heel erg goed uit en blijkbaar ken je ook je weg heel goed in fotobewerkingssoftware om een mooie presentatie van je model te leveren (iets wat ik dus echt niet kan).
Ik heb inderdaad een cursus fotografie achter de kiezen. Dat scheelt. Bedankt voor de opbeurende woorden.
 
Knappe eerste bouw, met veel leermomenten ;)
De volgende wordt nog beter...
Tip voor je dio bouw: probeer het "klein" te houden in het begin. Te grote dio's voelen vaak "leeg" aan door gebrek aan opvulling...
Bedankt. Dio's zijn nog niet voor morgen. Eerst moet de modelbouw nog veel beter en moet ik de verftechnieken onder de knie krijgen. Nog een paar modellen bouwen maar ik heb al een idee in mijn hoofd waar ik momenteel een 3D print voor aan het maken ben...
 
Ziezo, met een matte laag erop en mét antennes. Misschien nog een tweede matte laag erover maar dan is het op naar het volgende model, een Willys Jeep waar ik voor het eerst ook wat PE onderdelen ga op toepassen.

Bouw_012.jpg

The End...
 
Vallejo/MIG vernis? Stukken beter nu.
 
mooi werkstuk. 👍
Ik zit momenteel nog in mijn vliegtuig-phase :winking: Dus geen huidige ervaring met pantsers

Ga je het voertuig (behalve de tracks) niet meer 'gebruikter' maken ?
Het is natuurlijk een kwestie van smaak en het kan ook zijn dat de belichting op de foto's dit wat verbergt.
 
Ga je het voertuig (behalve de tracks) niet meer 'gebruikter' maken ?
Het is natuurlijk een kwestie van smaak en het kan ook zijn dat de belichting op de foto's dit wat verbergt.
Bedankt Jepe.

Als je goed kijkt op de foto's dan zie je dat er modderspatten toegevoegd zijn. Ook zijn de gebruikssporen zichtbaar door de schakeringen van de "olive drab". Dat is op de foto inderdaad niet echt zichtbaar. Bij mijn volgend model ga ik meer toevoegen wan t dat kan inderdaad nog veel beter.
 
Ziet er goed uit Bitweiser, zelf ben ik niet echt een pantserbouwer, maar de Churchill zou ik ook nog wel eens willen bouwen, temeer omdat ik die in mijn jeugd al eens van Matchbox gebouwd heb. Misschien zijn het de jaren die een zekere nostalgie teweeg brengen maar ik krijg meer en meer de neiging om de modellen uit mijn jeugd (jaren '70 en '80 van de vorige eeuw) opnieuw en beter te bouwen.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan