Hoofdsponsor

1/24 Chevy Vantasy (AMT) [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Al bij al valt het eindresultaat nog mee .... ik zou zeggen neem de tips hier ter harte , en neem ze mee naar je volgende bouw en dan komt het ongetwijfeld goed! :)
 
Voor mij is hij ook goedgekeurd ik denk toch dat ik nog iets zie zijn er geen achterlichtjes ? Of moeten er nog op komen
Verder knap werk zou ik zeggen
Marc

attachment.jpg




mooi werk, Juteke. Spijtig van de decals, maar zo leren we bij ;)
 
Merci voor de tip; deze ga ik eens van dichterbij bekijken. ;)
 
Kan je nog iets doen aan de ruitenwissers? Die verdienen toch wel wat meer aandacht.
 
Idd, ga in mijn reserve onderdelen eens moeten op zoek gaan naar betere wissers.:$
 
Iets voor de volgende keer ook wellicht, de vlammen lijken door te lopen langs de hele zijkant. Als ik het goed zie, heb je geen incisies gemaakt bij de portier en schuifdeur, terwijl daar in het echt natuurlijk wel onderbrekingen zitten.

De link van Silenoz is trouwens inderdaad erg nuttig.
 
Link van Silenoz heb ik al bekeken.
Blijkbaar is nitro thinner moeilijk te vinden in, AK heeft dat wel in zijn gamma maar nog niet gevonden in België.
Denk dat ik dit model beter hou om te experimenteren aangezien er teveel fouten in zitten.:angry:
 
Of je zet deze in je vitrinekast, en dan kan je later vergelijken met je volgende modellen hoe je gevorderd bent... ;) ;)
 
Ja je kunt deze nog wat bijwerken totdat het model je meer aanstaat, of je kunt het gebruiken als proefmodel, of zoals Xavier zegt als herinnering bewaren om later te kunnen vergelijken en zien hoe gevorderd je zult zijn.

Ik vind het model zeker niet slecht als je ziet hoe snel je hem gereed hebt gekregen. Er zijn wat aandachtspuntjes, maar dat heb je zelf ook al gezien. Dit is wel een mooie belofte voor de nabije toekomst, omdat je zelf al aangeeft bepaalde dingen te hebben geleerd (bijv. het aanbrengen van de decals).

Niet te zeer mee inzitten en, wat je ook kiest, je hebt wel een model op een zeer toonbare wijze afgebouwd en dat is niet iedereen gegeven.
 
Dit zijn dan de laatste foto's.
Silvering behandeld met Nitro Thinner en ben verbaasd over het resultaat.
Ook nieuwe ruitewissers bevestigd om tot een mooier resultaat te komen.
Daarnaast decals met stanley verbeterd om deurpanelen te accentueren.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
ik ben geen referentie maar vind hem mooi grt Pascal
 
knap, echt knap

al was het ni mis geweest om de grille ook in chroom te laten ipv zwart te maken. (nu, smaken verschillen en das maar goed ook)
 
die nitro thinner werkt precies goed tegen silvering, een groot verschil met je vorige resultaat. mag je me binnenkort eens uitleggen hoe he dit gedaan hebt en waar je dit besteld hebt. en de ruitenwissers doen nu ook geen afbreuk meer aan je model.
Knap gedaan Jurgen !
 
blij dat de truck met de nitro thinner werkt... ziet er veel beter uit...
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan