Hoofdsponsor

1/35 Cheers!, Normandy '44 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo komt ie dus in de auto te hangen. Ik denk dat er nog een MP40 in de buurt komt te liggen (schoot, of bij de benen).

61_zpsqvhw3m9k.jpg

Vandaag detailleer ik de helm want die mankeert elk detail.

Daarna zal ik verf bestellen en ondertussen ga ik verder met een deel van de vracht op de achterbank.

SAM_1966_zpsahqqtsec.jpg

Proost.
 
Laatst bewerkt:
Heb dit gelijk opgeslagen in mapje en als citroen af is zal ik me eens smijten en pogingen ondernemen om dit te leren en te gebruiken in auto.
gelijk zien we nu ook de mooie afwerking van zetels langs alle kanten en ben er weg van.
De vaseline zal ik van de week eens gaan halen se.
Blij dat ik dit kan volgen Guy en nog eens dank grt.
 
Graag gedaan Pascal, ik denk dat jij met je diorama bewijst dat je heel wat in huis hebt inzake talent. Met dit projectje in het grotere geheel ben ik weer helemaal gewonnen om meer figuren zelf te gaan samenstellen en aanpassen. Ik begin aan het tweede figuurtje vandaag, het is de chauffeur die ik buiten de auto zal plaatsen.
 
Een update van de cargo op de achterbank, het zal een beetje kleur toevoegen aan de sobere binnenkant van het autootje.
Dit is wat er in de kit zit, in totaal zijn er 180 flesjes in twee vormen en kleuren en meer dan genoeg kratjes die wat tijd in beslag nemen om te bouwen.

8b2e1223-ff48-4c21-a7e7-8eb91244d775_zpsvdu3fty7.jpg
 
Goed , ze zien er echt leuk uit dat belooft weeral
Marc
 
Heb dat setje al in mijn handen gehad en heb spijt dat ik het toen niet gekocht heb. Ziet er leuk uit en zeer goed bruikbaar bij voertuigen en dio's.
 
Het blijft boeiend kijken en leren G,het modelleren van die duitser..Top!!

Grtz yves,
 
Dank u voor het binnen springen jongens.

Vandaag heb ik de kratjes al wat gekleurd, enkele decals geplaatst. Nu moet dit alles nog geweathered worden. De luchtbelletjes in enkele van de flesjes lijken nadrukkelijk aanwezig maar als de flesjes helemaal klaar zijn zal daarvan niets meer te zien zijn, in realiteit valt het amper op. Ik moet nog wrappers over de flessen schilderen maar ook dat is voor morgen.

84bb51a5-69df-4879-a313-009ee1bbb4a9_zpspnlvfeny.jpg
 
Voor mij een Remy Martin Aub :laugh: :laugh: :laugh:
leuk die kleine flesjes
Marc
 
Mooi, Guy. Voor de MP40, ik zou hem zo half tussen zijn benen en half op zijn schoot laten rusten. Als of hij hem nog wilde gebruiken maar te laat kwam.

Grtz Bart.
 
Heb die ook en volg aandachtig hoe te schilderen grt.
 
voor mij mag je ook één van die linkse flesjes opzij zetten :laugh:

Eric
 
Bart, als ik de MP40 op die manier in het autootje kan prangen zal ik dit zeker doen, tx !
Pascal, prijs je gelukkig, dit is zo lollig en nog een toepasselijk item ook.
Torro, dat kan ik me voorstellen.

Nog wat verder gedaan aan de kratjes, morgen bij daglicht nog eens even checken en waarschijnlijk afwerken met wat stof.
SAM_1984_zpslaljd6gf.jpg

De flessen werden verder afgewerkt, maar bovenop komt er nog een wit accentje.
SAM_1986_zpstotzzyhi.jpg
 
Mooi werk weer G :)
 
Guy, ik veronderstel dat die kratten en flessen op de achterbank zullen staan. Vermits je daar ook kogelinslagen hebt zal je er best rekening met houden dat kisten en flessen ook zullen getroffen en dus stuk zijn waarbij de drank in het voertuig zal uitgelopen zijn.
 
Ron, dank je !
Erwin, nu niet alles verraden he !:P
 
ja weeral raak he (mooi) grt.
 
Prachtige details.
Ziet er zeer overtuigend uit :alcoholic:
 
Hier is de laatste update van de flessen en kratten, dit was echt zo'n fun om te doen. Het lichtspel in de flesjes geeft echt een meerwaarde aan het tafereel.

De tip van Erwin om enkele flessen 'kapot' te maken deed me doordenken en toen heb ik besloten om daarnaast nog iets meer drama aan de achterbank te geven door de flessen zodanig in te lijmen dat het lijkt alsof de boel grondig overhoop gegooid werd (kogelregen-bruuske manoeuvers-remmen...). De krat met cognacflessen werd gekanteld en meerdere flessen kwamen in de bak met champagneflessen terecht. Mijn doel om de achterbank wat kleur mee te geven is hiermee ingelost, nu kan ik focussen op de andere items, zo zal ik ook nog een jerrycan achter de bestuurderszetel plaatsen, ik heb een MG34 met bevestigde ronde trommel en twee reservetrommels etc...

65_zpsgk7c5a8m.jpg

66_zpscoo7fcp0.jpg

De dode Duitser lijkt nu ook op een dronken Duitser maar dat geeft doorgaans geen doorzeefde auto voor gevolg. :nowink:

Tot de volgende, goed weekend.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan