Hoofdsponsor

1/7 Bouwstrip: "the Snake of Saale Valley". [wip]

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja nick das het leven zo zag ik mijn sampan ook onder de waterspiegel verdwijnen en dan doet het echt wel ff zeer van binnen.

maar laat het niet te hart aan je hard komen in japan is er nog een ergere katastrofe gaande.

en gelukkig is er al een nieuwe in aanbouw.

wel spijtig dat dit nu moest gebeuren veel sterkte nick je komt het wel te boven ;)
 
smiley5907.gif


Fred
 
het is pijnlijk om dit te zien, en dat na al de uren die je erin hebt gestopt.
ik ben geen RC bouwer, maar ik heb de Alouette van in het begin gevolgd, het is erg jammer dit te zien/horen :(
 
Beste Nick ik mocht jouw mooie alouette niet zo lang geleden in levende lijve bewonderen,Ik weet echt niet wat ik kan zeggen hier over.
Ja het is een echte ramp,wat vreselijk nieuws en je had er zo aan gewerkt,je had zelfs de blades nog aangepast he,manmanman ik leef met je mee man.
Ik dacht dat dit nooit zou gebeuren,sterkte man en trek je op aan je cobraproject.
Patje.
 
droopy-ke-albums-diversen-picture62117-100.jpg
]

droopy-ke-albums-diversen-picture62118-101.jpg


De mannen zijn zodanig onder de indruk van het gebeuren, dat de herinneringen en flash backs aan de prachtige Alouette
zich steeds opnieuw weer voor hun ogen als een film afspelen:

droopy-ke-albums-diversen-picture62115-106.jpg



droopy-ke-albums-diversen-picture62114-105.jpg



Ook werden er hechte vriendschapsbanden gesmeed tussen het Blue Bird- en Stuart Team...
droopy-ke-albums-diversen-picture62116-107.jpg




Nick maatje, ik vind het zeer erg voor jou wat er gebeurt is.
Ik hoop dat je de moed niet laat zakken en dat je er terug keihard tegenaan gaat.



Droop
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat doet pijn Nick,
van een model met een verhaal gesproken.
Ik zie ons nog in Bierset staan met je allouette volop in bouw tussen de grote broeders op hun basis.
Bierset bestaat ook al niet meer als heli basis en in het echte leven 1:1 zijn er ook een aantal gecrasht, ook je voorbeeld als ik me niet vergis( met hetzelfde Nr A63).

Sterkte Nick en je team

life will never be the same

Johan
 
Hey, :(

Nickske, da's god...ver...domme balen man. Zo'n schoon machien naar de knopen...:unsure::@
Kan ie echt niet meer hersteld worden???(je weet wel he, ik laat mijn modellen ook eerst vallen om daarna prijzen te kunnen pakken);)
 
nick sterkte e
probeer te herstellen wat te redden valt zou ik zeggen
sterkte alvast
 
Idd zat ik ook zo te kijken kon niks zeggen,spijtig maar niks aan te doen he.
 
Hey mannen,

herstellen zit er echt niet meer in. Daarvoor is de schade te groot.
Een nieuwe bouwen met rekuperatie van een aantal heel gebleven (schaal) onderdelen zou een optie zijn.
Maar ik heb besloten om het Alouettehoofdstuk samen met deze crash af te sluiten en alle aandacht en energie te wijden aan andere droomprojecten, die anders weer op de lange baan komen.
De elektronica zal zo goed als volledig te rekupereren zijn en wordt in de Cobra ingebouwd.
De Alouette was mijn eerste RC-schaalheli en ik heb er met vallen en opstaan heel veel op geleerd en toch dik 600 vluchten mee kunnen doen. Dit aantal is echt niet niks voor een schaalheli.

Zoals ik al eerder schreef ga ik naar aanleiding van de crash met de Alouette ook afstappen van benzinemotoren als aandrijving.
In mijn helicarriere is dit nu de derde keer da'k ne vastloper heb. Alle vertrouwen is weg, daar de 23cc Zenoah motoren in een heli blijkbaar heel gevoelig zijn voor dit fenomeen en het vooraf niet laten merken.
Elektro is zowiezo de toekomst. Momenteel ligt het nog wat gevoelig in de grotere schaalheli's wegens het aantal benodigde batterijen en het daarbijhorend prijskaartje. Maar voor de rest zijn er alleen maar heel veel voordelen aan elektro.

Heligroeten,

Nick
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Aan alle schone liedjes komt een einde, maar dat wil wel niet zeggen dat er geen nieuwe mooie liedjes gezongen zullen worden hé ;)

Ik kijk alvast uit naar de toekomst, een Cobra-toekomst ;)
 
Aan alle schone liedjes komt een einde, maar dat wil wel niet zeggen dat er geen nieuwe mooie liedjes gezongen zullen worden hé ;)

Ik kijk alvast uit naar de toekomst, een Cobra-toekomst ;)

Nick is al een mooi liedje aan het zingen en het wordt mooier ook.
 
Amen
Droevig nieuws.
Wat een pech zeg, en wij maar hopen op een demo op de ledendag, veel sterkte Nick.
 
En wij waren niet op de begrafenis uitgenodigd :-(
 
R.I.P...
Hij heeft nu echt zijn vleugels gekregen...
 
als mede modelbouw leef ik mee met de gebeurtenissen.
je hebt hem een mooie begraaf plaats gegeven zodat jullie hem steeds een bezoekje kan brengen

tom
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan