Hoofdsponsor

1/24 BMW Z4 GT3 - MarcVDS Racing - Total 24 Hours Of Spa 2014 (Fujimi) [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er weer prima uit Lesley.
Zoals altijd veel oog voor detail.
Ben benieuwd naar het vervolg

Mark
 
ziet er goed uit maar ik vind het enkel jammer dat je het interieur niet hebt aan gepast naar de nieuwe versie.

Ik snap niet wat je bedoeld. Alles is zoals het hoort te zijn. Heb alleen geen tegengewicht, drankbus, en cb toegevoegd deze keer. Eigenlijk maakt dat niet zoveel uit. Als die gesloten is, dan zie je dat toch niet meer.
 
Wat ik bedoel, er is geen versnellings pook aanwezig, ze rijden met peddels aan het stuur en de brand blusser zit op een andere plaats. Geen probleem hè het is uw wagen jij beslit. ben vooral benieuwd hoe je de achterste gril op zijn plaats krijgt want ik heb er serieus mee gesukkeld.
 
Tja. Ik heb een 2012 versie ipv een 2013 versie gebruikt. Ik heb geen interieur foto van de 2014 versie enkel van oudere versies. De grille zijn in het begin, voor ik de carrosserie ging spuiten, in zijn vorm geplooid en gespoten in het zwart. Nadien worden die nig bewerkt met wat drybrushen. Ik moet allen nog een oplossing vinden voor de uitlaten, maar daar kom ik wel aan uit. ;)
 
Hallo iedereen,

Tijd voor een laatste update. Na het interieur te hebben afgewerkt, werd het tijd om de carrosserie af te werken. Eerst werden de ramen geplaatst. Nadien alle PE front grill. lichten, zodat de carrosserie op het interieur kon geplaatst worden. Nadien de spiegels, PE sluitingen, benzinekap, antennes, uitlaten en PE achter grill geplaatst, stond ineens het model op zijn vier wielen. Het kan toch rap gaan zulle. Wat moet er nu nog gebeuren. De achter spoiler bevestigen, BMW Logo's plaatsen en banden decals plaatsen en that's it. Hier nog een paar laatste foto's voor de Afgewerkte foto's komen ;)

imagejpg2-5.jpg

imagejpg1-6.jpg

imagejpg1-5.jpg

Tot de volgende keer
 
Ziet er weer schitterend uit Lesley. Knappe afwerking.
Benieuwd naar de eindfoto's.

Mark
 
Zeer mooi afgewerkt, ben ook benieuwd naar de eindfoto's :)
 
Is toch knap wat sommige bouwers tevoorschijn toveren, machtig mooi.
 
Graaf gedaan..as ge da allemaal kunt..,petje af..!!

Grtz yves,
 
Hallo iedereen,

Jaja. Het is weer van datte. Weer een afgewerkt modelleken. Het gaat hier om de BMW Z4 van Marc VDS, die 2de werd tijdens de afgelopen Total 24 Hours Of Spa. Basis is de 2012 versie van Fujimi met het decal vel van RacingDecals43 en de Hobbydesign Spoiler en uitlaten. Op zich geen al te moeilijk model. Gee problemen gehad. Natuurlijk weer veel carbon gebruikt, maar voor de rest alles basic gehouden. De verf voor de carrosserie is van Zero Paints en nadien alles gevernist met 2K van hetzelfde merk. Ik ben er heel tevreden over. Hier zijn de foto's van het afgewerkt model:

imagejpg9-1.jpg

imagejpg8-1.jpg

imagejpg7-2.jpg

imagejpg6-3.jpg

imagejpg5-4.jpg

imagejpg10.jpg

Vanuit een andere hoek:

imagejpg4-4.jpg

imagejpg3-4.jpg

imagejpg1-7.jpg

imagejpg2-6.jpg
 
Mooi model geworden.
Alles ziet er lekker strak uit.
 
Pracht model geworden Lesley. Verdient een ere plaatsje in de vitrinekast.

Mark
 
ola pola heel schoon machien, die gril van achter zit er heel goed op, het zal wel aan mijn onkunde geweest zijn.
Wat is de volgende?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan