Hoofdsponsor

1/24 BMW Dixi [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Hoi Jorian er zaten twee uitvoeringen bij open en dicht ik gebruik ze afwisselend en ze zijn alle twee mooi in open of dichte stand
en voor een kitje van 30 jaar oud is het er toch goed uitgekomen vind ik

en bedankt mannen voor uw beoordeling doet me deugd dat jullie hem goed vinden
Marc
 
Ja, ze staan inderdaad beiden heel mooi!
Uw kleurencombo vind ik ook zeer geslaagd!!
 
Dat is een heel mooi autotje geworden Coachke, proficiat.
 
Dank u Erwin ik heb er wel wat werk aangehad aan dat kleine ding
 
Erg goed geslaagd en voor zover ik kan inschatten een beter resultaat dan wat Revell 30 jaar geleden voor elkaar heeft gekregen.

Het enige wat voor mij enigszins storend is, maar dan praat ik tegen een zeer ver gevorderd bouwer, is het BMW-logo. Daar zit rechts nog wat wit en bovendien staat het niet volledig recht. Als het nog mogelijk is, zou je kunnen overwegen om de decal er vanaf te halen (extreem voorzichtig) en bij te snijden (nog extremer voorzichtiger). Als het mislukt, kun je nog met een laserprinter zo'n logo uitprinten en er gewoon opplakken. Er zit toch altijd iets van reliëf in.

Op dezelfde foto meen ik trouwens te zien dat het linker voorwiel een beetje schuin staat ten opzichte van het rechter. Is dit gezichtsbedrog? Misschien makkelijk nog iets aan te doen.

Voor mij dus een dikke 9.

En hoe is het eigenlijk bevallen, dat origineel bouwen?
 
Ja Roy aan dat wieltje kan ik bijna niks aan doen maar ga toch proberen , waarom omdat ik over dertig jaar het verkeerd ineen heb geplakt met mijn stomme kop de spoorstang moet normaal voor de wagen komen en ik heb ze omgedraaid in een gekleefd met het gevolg dat ik in kopeerdraad een nieuwe heb moeten maken , als ik ze nog los krijg zal ik het aanpassen
maar het logo dat gaat iets worden , wat ik kan doen is in mijn spare boxen kijken of ik een decaletje heb liggen van bmw deze zijn wel door de tand des tijds wat hard geworden het zijn net papieren stickers , maar dat kan ik misschien ook nog aanpassen
In ieder geval voor de reactie en ik ben blij dat ik een negen krijg van een prof :laugh: :laugh: grapje hoor
Maar ik ben toch blij dat je hem goed vind
Thanks Marc
 
Mooi resultaat Coachke.
Een terecht Applaus

Heb deze voor je in de galerij geplaatst ;)
 
Beste kijkers ( vrienden ) op vraag van een paar collega's die eens wilden vergelijken hoe groot of klein de Dixi wel is heb ik net een paar fotokes door de computer getrokken om dit eens te bewijzen , hier naast 1 €

attachment.jpg

De andere beelden staat hij naast 1 van mijn allereerste projecten die ik gemaakt heb bij mijn begin op het forum na een lange tijd out geweest te zijn

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Nu kunnen jullie eens zien hoe hij is
 
Leuk om te zien hoe klein dat dingetje is :)
 
Hey,

Indd, mooie uitvoering van een originele auto, goed dat je hem niet verbouwd hebt, zo is hij echt mooier. ;)
 
Zalig ottoke coach bangelijk werk geleverd maat..!

Grtz yves,
 
Mooi afgewerkt Marc.
Mag je zeker trots op zijn.
 
Maatekes ik bedank jullie voor jullie positieve reactie ik ben er echt van aangedaan
Zelfs ik ben content van het resultaat
Bedankt mannen
 
Vrienden hier nog de laatste fotokes van den Dixi in het zonneke van vandaag

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg


attachment.jpg






attachment.jpg

attachment.jpg


Toch schoon he ik ben er echt fier op
Groetjes Marc
 
Vrienden ik heb ervan geprofiteerd om de Dixi ook eens in het zonlicht te zetten ook met de bakstenen achtergrond ook deze zijn mooi gelukt ( vind ik )

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
is prachtig marc met zo'n achtergrond, en zie dat u ook een karmann hebt gemaakt, prachtig.
 
Ja Bart dat was in feite mijn herstart met bouwen , na jaren stil gelegen te hebben heb ik deze Karman gebouwd en ik moet zeggen dat het zeker een aanrader is past mooi , mooie metalen decals bij echt een knappe kit
En bedankt voor de commentaren bij deze bouwen , de Golf 3 daar komen ook nog enkele beelden van
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan