Hoofdsponsor

1/35 BergePzIII [DONE]

Indrukwekkend werk geleverd..mooie verwering,vooral de detaillering is puik..!
Enkel een vraagje ivm met de vracht,alles is tot in de puntjes verweert behalve die kartonnen of houten doos..? Was die maar juist geleverd ;-)..is gewoon een vraagje zenne..! Be proud..!!

Grtz yves,
 
Hallo Yves. Bedankt voor de complimentjes. (Hoewel ik toch hier en daar een steekje heb laten vallen.)

Die doos is een kartonnen doos waar volgens mij rantsoenen en blikken instaken. Daar versta ik uitladen, distribueren van de inhoud en weggooien onder. Dat leek me geen gebruik om verwering te verantwoorden en er met koffie of zo, ook daar vlekken op aanbrengen leek me een beetje te gemaakt. Vandaar is de doos gewoon netjes gebleven.

Mvg
 
Hallo Yves. Bedankt voor de complimentjes. (Hoewel ik toch hier en daar een steekje heb laten vallen.)

Die doos is een kartonnen doos waar volgens mij rantsoenen en blikken instaken. Daar versta ik uitladen, distribueren van de inhoud en weggooien onder. Dat leek me geen gebruik om verwering te verantwoorden en er met koffie of zo, ook daar vlekken op aanbrengen leek me een beetje te gemaakt. Vandaar is de doos gewoon netjes gebleven.

Mvg

Daar kan ik u volkomen in volgen...;)

Grtz yves,
 
Mooi werk, en van de gevallen steken is niet veel te merken hoor.

Grtz Bart
 
knappe schilderwerken amai grt.
 
Zeer mooi resultaat :)

Wat de kartonnen doos betreft, misschien de hoeken (of 1 hoek) een beetje indeuken, alsof dat deze ergens hard op de grond is neergezet..
Om dit te bekomen kan je het karton een beetje nat maken, en dan wat indeuken ;)
 
Merciekes!

Ik heb alleen nog een paar foto's van het geheel.
Mss plaats ik nog een paar kleinere sleutels erbij, heb die nu in een gekocht PE setje als extra-tje. Die passen hier wel beter bij. Maar voor de rest is die eigenlijk wel af en stopt het hier.
Merci om te kijken!
Mvg,
Phil


20170307_093836_zpsq8rrdiwq.jpg

20170307_093923_zps5bkwdy7n.jpg
 
Ik had je build nog niet gezien Phil ... indrukwekkend, knap, en het lijkt me zelfs nog een (klein) beetje te kort
gedaan door de foto's ... Die lichtbak is een goed idee, maar werk je misschien zonder statief en moet je daarom
je belichtingstijd kort houden ? Met een statief & timer (of remote) zou je ook met weinig kunstmatige verlichting
correct belichtte opnames kunnen maken. Maar in ieder geval, deze Pz is heel geslaagd !!
 
Ik weet het Frank. Mijn foto's zijn echt niet scherp en er gaat inderdaad beeldkwaliteit verloren.
In de lichtbak had ik met het winterweer ook geen scherpe foto's, allicht zijn mijn lampen niet sterk genoeg.

Maar verdikke op een statief zetten en de timer laten overgaan! Wat een goede tip!
Erg simpel maar ik had er nog nooit aan gedacht! Dan valt de 1mm die de camera beweegt wanneer je op de knop duwt weg.
Ik ga het onthouden!
 
Beste Philip als je op tafel foto's neemt kan je ook een zakje zand of rijst nemen en daar uw camera opleggen ,een statief is natuurlijk het beste dan kan je je sluitertijd aanpassen
Voor de beste scherptediepte zet je best een telelens op en zoom in hoe verder naar achter met uw camera hoe scherper de achterliggende diepte is , daarentegen hoe dichter je trekt word de scherptediepte soms maar 1 of 2 mm achter het scherpgestelde , licht speelt ook een grote rol wit daglicht 5600kalvin is bijna gelijk aan zonlicht dan krijg geen kleurverschuiving
 
Niks op te merken , subliem afgewerkt model !
 
meer dan geslaagd en details zijn super grt.
 
Ik heb even de titel aangepast..
Aangezien het een Bergepanzer geworden is en geen Flammpanzer ;)

Prachtige tank hoor, zopas nog eens de foto's bekeken :))
 
Mooi model geworden hoor.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan