Hoofdsponsor

1/35 BergePzIII [DONE]

Ik ben ook fan van Revell aqua. Alleen soms is het wel lastig uit de airbrush te krijgen. (Of er in, met die potjes). Verder geen kritiek.
Zover ziet het er strak uit. Had nog niet de kans om vallejo/ak/etc te testen met Revell.

Haha zo zie je maar! Nood breekt wet en je houdt er nog een toffe Panzer III aan over ook. Op naar de weathering!
 
Mooi patroon van camo ;)
En het kleur staat deze tank ook wel goed..
 
Zo een Bergepanzer is zeker eens iets anders, leuk model.
 
Ik ben tegen mijn gewoonte in, met 5 projecten bezig.
Eentje is afgerond en nu resten er nog 4. Veel te veel om gefocused te blijven eigenlijk.
Denk dat ik er twee even laat staan. Het lijkt er nu op dat deze eerst af zal geraken.
Met de foto's ben ik wat achterop, vandaar snel een paar GSM-foto's voor ik helemaal 5 fases verder eindig om vast te stellen dat ik nog steeds geen beelden heb.
-waarvoor mijn excuses-

Ik spoot een groene camo uit dezelfde set en ging vervolgens aan de slag met washes.
Hier is al een 10% gechipped.
Na het chippen moet er nog een pinwash volgen.

Mvg,



20160901_153915_zpsqegiancr.jpg

20160901_153818_zps5mi8wclx.jpg

20160901_153846_zpsurh3fodc.jpg

20160901_153829_zpsgzldq0zw.jpg
 
Hey,

Mooi resultaat tot nu toe.
Dat is indd altijd het probleem als je aan meerdere projecten tegelijkertijd mee bezig bent. Vandaar dat ik maar aan 1 model bezig ben, ongeacht de hoeveelheid dozen die staan te lachen naar mij....:)
 
Het is een frisse camo met het groen er bij.
Mooi werk :)

Ik ben tegen mijn gewoonte in, met 5 projecten bezig.
Eentje is afgerond en nu resten er nog 4. Veel te veel om gefocused te blijven eigenlijk.
Denk dat ik er twee even laat staan. Het lijkt er nu op dat deze eerst af zal geraken.
......

Ik betrap er mij ook soms op met meerdere projecten bezig te zijn, met veel onafgewerkte modellen ten gevolge :8
Sinds de laatste verhuis heb ik een vensterbank voor mijn bureau staan, en dat is nu de enige plaats waar ik onafgewerkte modellen plaats.
Geen plaats meer vrij? = Geen nieuw model op de tafel.
Ik ben de laatste week een beetje aan het inhalen... :8
 
Alvast goed op weg , netjes bezig !
 
Merci allemaal!

Ja de dozen. Ik heb er ook zo een dertigtal liggen. Ik zie de jongens met 200 dozen op zolder, in gedachten, nu de schouders ophalen en denken pfff een dertigtal maar! Haha!
Maar als ik op een jaar een drietal dozen afbouw is het al niet slecht geweest.
Op een beurs verkocht ik es een doos aan een forumlid om mijn stapel wat te verkleinen en op de wedstrijd won ik met een vignette een doos terug.
Hilarisch toch? :-)
Ik koop al een jaar of twee geen kits meer bij, maar dat is echt moeilijk en veel zakt mijn stapel eigenlijk niet.

De halfafgewerkte dingen is ook zoiets. Ik heb heb hier een dio op 75% waar ik al twee jaar nu en dan aan werk. Het begint zo in mijn achterhoofd wat te pruttelen. " Wanneer raakt dat eindelijk es af". Probleem is dat je enthousiasme verdwijnt en dat is helemaal niet goed.
Liefst ben ik 1 kit aan het bouwen en 1 kit aan het verven. Dan heb je ook afwisseling.
 
Met meer aandacht voor de fotokwaliteit: een paar sessies chippen gedaan en al een klein beetje roest washes. :-)

AIMG_3378_zps8ohgvgsx.jpg

AIMG_3365_zpskps1cidp.jpg

AIMG_3368_zpszsitxvux.jpg

AIMG_3362_zpsbkyc0bsf.jpg

AIMG_3367_zpsvvmaeutc.jpg
 
nochtans ben je flink bezig ze weg te werken heb ik de indruk en mooi werk weeral grt Pascal
 
Mooi gedaan hoor maar voor in de toekomst deze kleine opmerking toch meegeven:

Wanneer heb jij nog eens een plank gezien waarvan de groeven zo kronkelden?
Houtsimulatie ok maar een normale plank zal nooit zulke zware kronkels hebben. Kijk maar eens in een zagerij of een DHZ zaak.

Opmerking enkel ter verbetering van eventueel volgend werk.
 
Merci @ pascal & Erwin.
@ Erwin, Ik heb me gisteren nog dezelfde bedenking gemaakt.
Als ik die ooit nog es moest opnieuw maken schuur en snij ik de conversie kit uit elkaar en scratch ik de planken.
Anderzijds geven de macro-foto's een vergroot beeld en valt het al bij al nog goed mee. -gelukkig-
 
Ik had die opmerking ook al gemaakt maar blijkbaar is ze niet doorgekomen over de planken dat ze er niet reëel uitzien , maar het gehele concept ziet er wel knap uit , maar laat ons afwachten tot we het geheel ( hopelijk ) in het echt eens mogen aanschouwen zal dan wel helemaal anders uitpakken zeker ?
grt
Marc
 
Wel eerlijk het is echt knap werk mijne mond valt hier weeral open hoor
Er is hier fantastisch werk geleverd
Marc
 
Mooi oog voor detail, vind de verschillende jerrycans heel geslaagd.
 
Ach, ben verbaasd dat dat je opvalt Erwin. Het is inderdaad dunkelgelb, andere in dat lichtbruine leemkleur en één in grijs.
Ik maakte ook nog een beetje verschil door niet dezelfde washes over elke jerrycan te doen.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan