Hoofdsponsor

1/24 Audi R8 LMS spa24h winner 2011 [done]

Schaal 1/24 - 1/25
Die buis is inderdaad een een soort airco.
Merk juist op dat mijn rolkooi een beetje scheef staat.
De decals zijn eindelijk toegekomen en eerst daags geplaatst.
 
ik kijk er al naar uit, om hem met de decals te kunnen zien, dus begin er maar vlug aan (lol)
 
Eindelijk nog eens tijd gevonden voor de laatste update want de audi is ondertussen al eventjes af.
Ik zal juist nog foto's posten van de rolkooi en de eind foto's, ook zal het mijn laatste wip zijn omdat ik gewoon geen tijd.
Als het goed is zal ik enkel foto's plaatsen van afgewerkte auto's natuurlijk bij afgewerkte modellen.

lms%20r8%20025.png

lms%20r8%20026.png

lms%20r8%20027.png

lms%20r8%20028.png

lms%20r8%20031.png


lms%20r8%20036.png

lms%20004.jpg

lms%20006.jpg

lms%20007.jpg

lms%20008.jpg

lms%20011.jpg

lms%20012.jpg

lms%20014.jpg

lms%20015.jpg

lms%20016.jpg

lms%20017.jpg

lms%20018.jpg

Dat was het dan weer.
 
Prachtige eindafwerking :wow:

Jammer dat je geen bouwverslagen meer gaat posten, is altijd leerrijk om te zien hoe anderen hun resultaat behalen.
Maar ik kan je wel begrijpen ;)
Eindfoto's zijn altijd welkom bij afgewerkte projecten die hier geen bouwverslag hebben, je kent de weg wel hé ;)
 
Netjes afgewerkt weer! Zowel je interieur als de body zijn heel geslaagd.
Jammer dat er geen verslagen meer komen maar ik ken het gevoel. Als je uiteindelijk eens de tijd vindt om te gaan bouwen, heb je meestal geen zin om nog eens uitgebreid foto's te gaan nemen.
Ik kijk in ieder geval uit naar de eindfoto's van je volgende projecten. ;)
 
Knap zeer knap , 1 klein opmerkinkje de voorste grille is nogal ruw vind ik ja foto's verraden veel he , echt muggezifterij hoor mooi gedaan
Grt
Marc
Doe zo voort ( ook vind ik het spijtig van de bouwverslagen , daar kan men iets uit leren he )
 
Prachtig eindresultaat, verzorgd & netjes !
 
Ik volg al eens in stilte,..
Maar inderdaad weeral een ferm bakske dat je hier gemaakt hebt !
 
Een raketlanceerder op het dak, machinegeweren aan de zijkant, een bullbar, … zo zou ik het gedaan hebben omdat hetgeen jij hier neerzet topwerk is en ik dat niet zou kunnen evenaren. Heel mooi gedaan.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan