Hoofdsponsor

1/24 Audi R8 LMS spa24h winner 2011 [done]

Schaal 1/24 - 1/25
Ik heb normaal niks met deze categorie, maar wow, wat is dit strak werk!
 
Leuk om deze te zien groeien.
Mooi werk 8)
Bij de lichten was mij ook opgevallen dat de lenzen niet recht zitten ;)
 
ben niet echt thuis in deze categorie, maar toch prachtig werk.
 
klopt dat ze niet mooi gelijk zitten maar de verstralers zijn nog niet gelijmd, was enkel als vb geplaatst om te laren zien waar ze zouden komen, ik heb wel de plaats (gaten) zelf moeten voorzien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het werd nog eens tijd voor een update, aangezien het nog wachten is op de aangepaste decals heb ik mij maar in stilte bezig gehouden met de motor(bay).

Zo staat hij er nu (voorlopig) bij...

doop%20058.png

De motor (bovenste stuk) komt uit slotcar kit omdat de race motor anders is, ook de uitlaten werden aangepast, er is nog wa werk aan maar het is al een begin.

Dan was het tijd om de roll bar aan te passen.

Roll bar uit de kit

doop%20060.png

Ik heb het stuk voor de motor los gemaakt omdat die door de tussenwand moet en ze is ook te breed.

doop%20061.png

Nu dat ik ze toch in de breedte moet inkorten heb ik ze maar naar referentie juist nagemaakt.

doop%20063.png

paste al beter (staat nog niet vast dryfit)

doop%20062.png

Voorlopig kan ik niet verder met de motorbay omdat het interieur op het chassis moet staan en ik liever eerst wat bekabeling ga doen in de cockpit, dus gaat de volgende update over het interieur.

Greetz
 
Bedankt mannen, maar ik heb nog een vraagje, weet er iemand een idee hoe ik dit het best kan maken

attachment.jpg
 
ik kan niet zo direct iets bedenken uit het dagelijks leven wat hiervoor geschikt is :)
dus ik zou denken aan het maken met klei :)
 
Probeer eens zo'n bolletje van een transparante sprue, daar wat CA-lijmdampen overheen laten gaan, ik denk dat je dan ongeveer dat effect krijgt.
 
Hoe groot moet dat zijn? Ik zat te denken aan het plastieken bolletje dat aan te treffen is in een blik Guinnes bier maar dat zal vermoedelijk te groot zijn.
 
Een vislood?
Deze bestaan in verschillende maten.
Hangt er natuurlijk vanaf hoe groot het juist moet zijn?
Hoewel ik denk dat dit te klein zal zijn voor 1/24...
 
Vislood lijkt me idd nog een goeie optie hoor.
je hebt dit in verschillende formaten die zelfs groter zijn dan een kogelballeke van uit een verpotje.
 
Bedankt voor het mee denken maar vislood is moeilijk bewerkbaar denk ik.
Nu mijn vrouwtje geopereerd is aan een grootte hernia en veel moet rusten en nergens naar toe kan gaan, kan na de dagelijkse huishouden en klusjes lekker modelbouwen.
Dus heb ik verder gewerkt aan het interieur, dashboard, racestoel (is in resin van scaleproduction) en een deel van de rolkooi.

lms%20R8%20004.png

lms%20R8%20002.png

lms%20R8%20005.png

lms%20R8%20006.png

lms%20R8%20007.png

lms%20R8%20008.png

lms%20R8%20009.png

lms%20R8%20010.png

lms%20R8%20014.png

lms%20R8%20015.png

lms%20R8%20017.png

lms%20R8%20019.png

lms%20R8%20012.png

lms%20R8%20018.png

En dit ga je zien als de body er op sta.

lms%20R8%20013.png

Er is overal nog wat werk aan en dat is voor van de week, vrijdag naar verbrughe voor evergreen buisjes om de rolkooi volledig aan te passen.

Greetz
 
Knap! Waar dient die buis voor in het midden van het dash? Is dat een soort van airco?
Stuurtje ziet er heel knap uit!
 
Alles ziet er al zeer netjes gebouwd uit tot nu.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan