Hoofdsponsor

1/72 Am Boden erfroren (Matchbox) [DONE]

Zoals de collega bouwers zeggen bedankt voor de uitleg e maat.
Simpel maar (zeer) goed. Je moet er inderdaad maar aan denken.
 
Bedankt voor de "simpele" maar degelijke uitleg Beyond.
Hier kan iedereen wat van leren.
Die tip van de talk is ook handig. Vond dat Green Stuff hard kleven...

Mark
 
Deze staat ook alweer een tijdje in mijn zicht te blinken, dus ben ik er vandaag maar eens mee verder aan de slag gegaan...
Wat bicarbonaat en een wash....wat ik beter niet had gedaan, want de bicarbonaat slorpt de wash teveel op en verkleurt het dan nog een beetje. Dus daar komt later nog een beetje olieverf over heen om de kleur terug als voorheen te krijgen...

attachment.jpg

Verder heeft de Mercedes ook wat sneeuw opgevangen tijdens zijn rit naar het vliegtuig

attachment.jpg

attachment.jpg

Zoals altijd zijn tips voor verbetering steeds welkom :)
 
Beyond vind u niet dat de sneeuw iets te grof is of is het gezigts bedrog door de foto.
gr dirk d
 
Beyond vind u niet dat de sneeuw iets te grof is of is het gezigts bedrog door de foto.
gr dirk d

Bedankt voor je reactie Soetkin.
Op de foto is mij dat ook opgevallen, hoewel, deze auto is slechts enkele cm groot, dus in het echt valt het nogal mee...
Maar ik denk toch om eens te proberen om dit wat aan te passen ;)
 
Beyond vind u niet dat de sneeuw iets te grof is of is het gezigts bedrog door de foto.
gr dirk d
Ik vind de sneeuw helemaal niet te grof hoor... je hebt soms zo van die zogenaamde "stofsneeuw, "stuifsneeuw" of "droge sneeuw", die geeft uiteindelijk ook zo'n korrelig uitzicht, dat soort sneeuw vliegt ook gemakkelijk op en bevriest ook heel snel zodat het nog grover lijkt.
Ik zou het zo laten, je hebt tenslotte ook niet echt een heus "sneeuwtapijt" gemaakt maar geeft heel realistisch de eerste sneeuw weer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ziehier wat een tijdje diepvries kan teweeg brengen, bevroren sneeuw op het dio:

attachment.jpg

Nu nog enkele atributen er op en de twee piloten schilderen om er bij te plaatsen, en deze is klaar (wat niet wil zeggen dat dit vlug zal gebeuren :O )
 
Ziet er goed uit Xavier. Ben benieuwd naar je figuurtjes.
Laatste loodjes...

Mark
 
Zeker weten dat dit er goed uit ziet !
 
Alvast bedankt voor jullie mooie woorden :$

Voor de piloten ben ik nog op zoek naar referenties over de parachutes en de kledij.
Vooral over de parachute, want aan één figuurtje wil ik deze wat opwaarderen, en aan het tweede figuurtje wil ik er ééntje scratshen (want hij heeft er anders geen...:wub:
Dus wie info heeft... ;)
 
Maar natuurlijk Mark.
Ik ben toch niet zo vlug met pc en het gebruik ervan :8

Heb intussen al veel foto's op mijn harde schijf (ook van de uniformen :) )
Zal proberen om er nu iets van te maken, maar denk dat ik eerst ga kijken om de StuG af te werken ;)
Ik hou jullie op de hoogte van de laagtes :D
 
Graag gedaan. We zijn er toch om mekaar te helpen... niet ?
Succes met je parachutes en de afwerking van de StuG.

Mark
 
Het is alweer een tijd geleden, maar deze is afgewerkt.
Hij stond al een tijdje op zo'n 99%, enkel nog wat vaten moesten een hoek opvullen :8
Ik had er echter maar een drietal, en ik wou er meer hebben, dus na mallen gemaakt te hebben, en enkele vaten gereproduceerd te hebben kon ik het volledig afwerken :))

Volgende week is deze live te zien in Bissegem ;)

attachment.jpg

Meer foto's zijn in de galerij geplaatst ;)
 
Ziet er goed uit hoor en krijg het er koud van :)
 
Prachtig Beyond ! Gelukkig is dat een andere schaal, anders wordt dat serieuze competitie.

Groeten Rik
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan