Hoofdsponsor

1/144 Alien Tripod. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

bert65

Well-known member
Registered
Lid geworden
21 okt 2011
Berichten
730
Ik ga maar weer eens aan een nieuw projectje beginnen nl.deze jongen:
CIMG6857.jpg

CIMG6859.jpg
Inhoud.
CIMG6858.jpg
Bijgeleverde ondergrond,ik ga deze niet gebruiken ik wil een ander ondergrondje maken.
CIMG6860.jpg
Eerste deeltje geplakt.
CIMG6861.jpg
En eerste ledje aan het branden gekregen.
 
Hé Bert, heel veel plezier met deze. Zag hem al voorbij komen bij "Nieuw gekocht" en dacht toen al: "Wat een vreselijk gaaf ding!"
Dit schreeuwt inderdaad om een LED-verlichting.
 
Is het eigen led of zat het bij de kit? Maar vind het een indrukwekkend ding. Ken de film ook en ben benieuwd naar de vordering. Parchtig
 
Ben benieuwd Bert wat dit gaat geven als hij af is.
 
Bedankt mannen.De leds voeg ik zelf toe er zijn wel setjes met verlichting te koop voor dit model maar ik doe het liever zelf.
 
Het eerste deel met ledjes is dicht.
CIMG6863.jpg
 
Ahh deze komt mij bekend voor ;) , die mal is van randy cooper die um verkocht heeft .

mijn resin versie staat ook op deze site

Mooie start bert !!
 
Holly Molly, krijg al schrik van de ding. Haren in me nek rijzen omhoog... Cool
 
war of the worlds, super :D deze ga ik ook mee volgen, succes, ziet er goed uit med de led's erin
 
Die wil ik wel zien Bubblegum,waar kan ik deze vinden?
 
Ja dat klopt , kan er niks aan doen dat is het verschil tussen de modelbrouwers site en deze site , ik ben toch alles zachtjes aan het verplaatsen naar de photobucket site , ik denk dat het deze site ook zal ontlasten , als meerderen dat doen ?
 
Bublegum, je kan ook gebruik maken van onze "nieuwe gallerij".
De werking is juist hetzelfde als photobucket en belast onze site ook niet.

En nu weer on-topic.
 
Je kan armen of tentakels plaatsen bij deze kit.Jou versie is erg mooi geworden,vooral de kleuren komen mooi uit.
 
ja jammer genoeg heeft ie een free fall gemaakt en lag in stukken , het was al niet zo,n best resin kit qua kwaliteit veel lucht bellen oftewel een bros bros reepje :D
 
Hij word best hoog.

CIMG6865.jpg
Een van de 3 poten de lineaal is 30 cm.
Ik moet alleen een manier zien te vinden om hem aan te sluiten op een trafo.
Ik had gehoopt dat ik door de poten draad kon trekken alleen zijn ze iet helemaal hol.
 
Ja dat is wat he ,, een best lengte heeft ie
 
Ik had gehoopt dat ik door de poten draad kon trekken alleen zijn ze iet helemaal hol.

Mss kan je in de volle gedeelten van de poot een fijne gleuf frezen, de draad erin leggen en terug dichtplamuren?

Btw: ik heb War of the worlds gezien en in vraag me nog altijd af hoe dat ding op drie poten normaal kan bewegen????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan