Hoofdsponsor

1/35 'The end', 1945... [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor alle hulp jongens hier kan ik al mee verder,deze foto heb ik ook nog gevonden en het zal zeker ook zo zijn dat er op het einde van WW2 alles door elkaar werd gedragen...

Maar zoals je op de foto kan bekijken zijn ze blijkbaar ook in andere kleuren aanwezig geweest...

_mg_5342_23tvm.jpg
 
Hey,

Danny, da's het.
Laat u gaan man. ;)
 
Mooi Danny.

Witte camo is niet simpel. Een potje wit volstaat niet, je hebt een heel palet aan kleuren om een verweerd winter uniform te bekomen. Dit wordt een hele uitdaging !

Veel succes !

Groeten Rik
 
Inderdaad Rik dit zal niet gemakkelijk worden,heb gisteren nog even een PB gestuurd naar Droop en heeft mij deze foto even door gestuurd,dus ik kan nog even gaan uitmaken in welke richting ik wil gaan...

winterjacket.jpg
 
Dag Danny, mooie foto. Het vest heeft precies het patroon van mijn Eichenlaubmuster zoals op mijn 1/16 figuur. Alleen zijn de kleuren wat meer afgewassen.

Misschien heb je hier wat aan :

attachment.php


Het komt uit het boek "The System" Volume I Figure Painting van F Verlinden.
Hier legt hij mooi uit hoe je wintercamo kunt schilderen. Wel maakt hij gebruik van Humbrol verven.
Misschien kun je dezelfde effecten bekomen met acrylics volgens deze werkwijze ?

Groeten Rik
 
Bedankt Rik hier ben ik zeker iets mee,zal eens op zoek gaan naar een pdf bestandje op het internet...;)

Het pdf bestand gevonden zal het morgen eens doornemen...;)
 
Laatst bewerkt:
danny
zoals ik u ken zal dat geen probleem worden het zal mooie zijn

grtz lionel
 
Beste vrienden hier is nog eens een zeer kleine update,ik ben aan het tweede gezichtje begonnen en er begint al wat leven in te komen de helm is nog niet geschilderd dat zal iets voor van de week worden als dit gebeurd is rest er me nog alleen alles in de matte vernis te zetten en dan kan er gestart worden aan de rest van de figuren...

Afbeelding009-14.jpg

Afbeelding006-19.jpg

Afbeelding005-18.jpg

Afbeelding003-22.jpg

Afbeelding002-15.jpg

Afbeelding004-18.jpg
 
Sjiek Danny !

Het hoofdje straalt inderdaad leven uit. Jij behaalt blijkbaar mooie resultaten met acrylics.
Succes nog met de helm, in camo ? Of schilder je ze eerst in Feldgrau met een whitewash ?

Groeten Rik
 
Hoofdje ziet er inderdaad zeer mooi uit, maar dat was een beetje te verwachten van jouw hé ;)
 
Beyond bedankt...

Het tweede hoofdje is ondertussen volledig afgewerkt en in de matte vernis gezet,voor de helm heb ik een whitewash gekozen en voorzien van de nodige helmbandjes die zijn dan weer gemaakt van Tamiya Maskeer Tape en geschilderd.

Afbeelding018-13.jpg

Afbeelding017-7.jpg

Afbeelding015-8.jpg

Afbeelding013-12.jpg

Afbeelding010-12.jpg

Afbeelding011-8.jpg
 
den danny is ne fijnen hee
 
Danny, Danny, Danny toch man, wat laat je hier weer zien, gewoon klasse. De gezichten stralen uitdrukking uit, super!!!
 
Prachtig Danny

Het is een prima start naar een mooi figuurtje.

Nice work !

Groeten Rik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan