Hoofdsponsor

1/87 2017 Groot project [wip]

Netjes in dit geheel ,herkende ook direct je dio van je droogdok ;)
 
5 november rij ik naar Amsterdam waar ik het eerste stuk van het dio ga laten zien. heb afgesproken met de mensen van ginder om 11.00 uur.
daarna ga ik toch nog eens een museum mee pakken als ik daar dan toch ben.

het tweede huisje schiet goed op , gisteren de pannen gemaakt ,vandaag de slagluiken schilderen en de bakgoot er aan maken. eind van de week hopelijk het dak er op.
 
er is ook al wat vooruitgang van het 2 de huis ,moet de kapellekes nog afwerken en de deur
achterkant of de werf

dit uitsteeksel staat aan de kant van de werf en hier stonden teer potten onder om het touw te teren , hebben we in de boekjes gevonden

DSC04228_zpsmnmhsie7.jpg

DSC04222_zpsfsckikcr.jpg

DSC04223_zpshlbdxxva.jpg

straat kant

DSC04227_zpsgko9c58d.jpg
 
vandaag de laatste stukjes gedaan aan het 2 de werkhuis op naar het volgende

DSC04241_zpsxwob9t58.jpg

DSC04240_zps4ziuqe80.jpg
 
Mooi werk ook het detail mag gezien worden,weet je van buiten hoeveel huisjes je nog moet bouwen...
 
prachtig dirk, veel werk maar het resultaat tot heden is mooi.
 
thx moet nog 4 huizen maken maar er zijn er 2 bij van meer dan 1 m lang die zijn echt wel groot danny en daar is 3 x zoveel werk aan als aan het deze.

ik ga nu wel eerst alle huizen afwerken en daarna ga ik aan de ondergrond beginnen zodat ik zeker ben dat de grond allemaal de zelvde kleur heeft en ik maar 1 x verf moet mengen
 
ben ff digitaal an het bouwen

schetsup_zpsbihtp1nn.jpg

als het af is zal ik er proberen een klein filmpje van te maken als mijn pc het aan kan wat hij sputtert al van deeg bij wat er nu al staat
 
Laatst bewerkt:
het 3 de gebouw waar touw geslagen werd

DSC04274_zpsa8mnfkuz.jpg

DSC04276_zpsxtbuaifn.jpg

en nu waarschijnlijk een winterstop voor dit het gaat te koud worden om in mijn kot te zitten en dan ga ik binnen wat plastic prutsen
 
Mooi, dat wordt een ferm onderdeel van 2017 zo alles samen..
Hoeveel opp. neemt het nu al in beslag samen?
 
zit nu aan 2.5m ongeveer aan gebouwen maar ga eerst allegebouwen maken voor ik aan de ondergrond begin dan kan ik het iets makelijker indelen en ook allemaal samen schilderen om tog maar de zelvde kleur ondergrond te hebben als ik de smidse nog maak zal ik in de helft zitten en dat is het volgende
 
nog een paar shreenshots van de 3d werf die een klein beetje gevorderd is

werf%202_zpsozjcm17o.jpg

werf%203_zpsnqsufdvz.jpg

werf1_zpsflkrzt2j.jpg

het lijkt niet veel maar de romp en het 3 gebouw is voor mij een week tekenwerk
 
gewoon prachtig Dirk ....kan ik best begrijpen dat hier veel werk inkruipt ....met welk programma doe je dit..ik blijf het zeker met veel belangstelling volgen..top man:8:8:8
 
de gebouwen staan er voor wat de werf betreft nu het scheepsmagezijn nog of beter gekent als scheepsvaart museum en dan de werf nogvol rommel zetten.

werf%20in_zpszydrqzmp.jpg
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan