Hoofdsponsor

1/24 2010 Camaro police car [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Het kan zijn dat er in de randen meer verf zit dan op de vlakke delen en deze weer iets is opgelost door de lak.
Verder ziet het er super uit.
 
Blinkt enorm is prachtig gespoten je ziet dat het werk is van een stielman
Maar een uitleg heb ik niet over dat wegtrekken ik zou denken de verf te dun en niet goed ontvet maar dat kan niet ik weet het ook niet maar in de sluitkanten zou ik wat dunne verf laten lopen dat geeft ineens de de deurspleten weer
Marc
 
Schitterend werk en dan nog maar te zwijgen over die decals deze zitten er super strak op😲
 
Bedankt heren.
Het is gespoten met spuitbussen en alles is van hetzelfde merk.
Zelfs de grondverf.
Dus aan de dikte van de verf kan het ook niet echt liggen.
 
Jelle het is raar ik heb nu al veel gespoten in mijn leven 1/1 of 1/24 maar dat heb ik nog niet meegemaakt wel dat het aan de verf lag ( eigen schuld ) maar ik heb hier geen verklaring voor
Maar je zal het wel oplossen he voor de rest is hij wel heel knap gedaan
Marc
 
Het kan mss zijn omdat in de naden nog wat chemisch product achtergebleven is van de plastiecinjectie of zo.
Ik heb gezien dat je je onderdelen wel een badje hebt gegeven voor het spuiten dus dan zou dit normaal niet meer
kunnen maar met verf weet je nooit,blijft een raadsel.
In elk geval wel een vette kar.Komt wel goed.

Yannick
 
Wow, die vernis zit er geweldig mooi op!!
Wat die verfproblemen betreft, het zou kunnen dat je primer of niet goed is doorgedrongen in je naden en je hierdoor een reactie krijgt daarop.
 
vernis zit er mooi op, blinkt goed.
 
Bedankt heren,
ook om mee te denken naar de oorzaak.
Vandaag hebben we nog wat verf door de airbrush gesproeiert
en alles staat nu in kleur.
Paar details schilderen nog, een paar decals in het interieur en we kunnen hem in elkaar steken.

attachment.jpg
 
Waren de zwarte spuitbussen in de uitverkoop? :p

Ben benieuwd naar het totaalplaatje :)
 
Waren de zwarte spuitbussen in de uitverkoop? :p

Ben benieuwd naar het totaalplaatje :)

Hahahaha,
had nog genoeg zwart om te airbrushen.
En aan een politie auto moeten niet teveel kleurtjes zitten.
 
Interieur staat in elkaar.
Gewoon simpel maar wel mooi.:D

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Jelle als ge ooit door de politie tegengehouden word moet ge gene schrik hebben ze hebben uw vingerafdrukken al op hun velgen :): grapje hoor
Maar het ziet er wel mooi uit met dat zwarte interieur , ik had er eerlijk wel wat schrik van , maar het is ok
Marc
 
Bedankt Marc.
Interieur is misschien een beetje eentonig, maar het is dan ook geen kermiskraam.:laugh:
 
Jelle zeker niet ik had maar schrik dat ge de details niet meer zou zien maar eerlijk het valt reuze mee ik denk dat het komt omdat ge niet mat zwart hebt gebruikt
echt het is niet slecht en in het echt zijn er toch ook nog auto's zo geleverd he ?
 
Jelle man zo ken ik je wel,machtige spuitwerken zoals altijd he;)
 
Ik vind het motorblok wel heel erg goed gelukt niet van echt te onderschijden ;)
Maar een net interieur zonder poespas.




Nu even snel in elkaar steken dan kan hij nog mee in het model van de maand :laugh:
 
Bedankt heren.

Tsja dat motorblok, heel uitgebreid met zuigers en krukas. :):
Zal niet op tijd klaar geraken Ron.
Moeten nog wat onderdelen in de vernis.
En de motorkap misschien opnieuw doen.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan