Hoofdsponsor

1/24 VW Golf 1 GTI [done]

Schaal 1/24 - 1/25
Mensen ik heb een taeserke gemaakt want betere beelden komen er straks aan maar de Golf staat in de vernis ik heb hem niet superblinkend gemaakt ik vond hem zo goed want in die tijd waren ze niet ZO blinkend kijk zelf maar

attachment.jpg
 
da gaat een schone gti worden, mooi detail werk in de motorruimte
 
Mooi werk Marc.
Word een top GTI.
 
Beste vrienden , collega's en bouwers de Golf is zo goed als af ik moet nog juist nog betere foto's nemen misschien in het zonneke vrijdag of zaterdag , de deze zijn gemaakt met binnenlicht boven een witte tl lamp en een gele spaarlamp van opzij en ik vind het een goed effect oordeel zelf maar

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg


En wat vinden jullie is de Golf waardig voor model van de maand of niet ?

Groetjes
Marc
 
Ik vind hem heel geslaagd Marc! Heel strak afgewerkt.

Enige wat ik mis, is een kenteken of iets dergelijks. De achterkant ziet er een beetje kaal uit.
Maar dat is dan ook het enige. Verder totaal niks op aan te merken.
Leuke foto's ook, met je dio.
 
Zeker waard om mee te doen als model van de maand.
Leuke foto's ook, die lamp lijkt wel invallend zonlicht.
 
ik heb het zelfde idee over het nrplaat ;)

voor de rest mooi gemaakt
 
Ok mannen , eerlijk , ik wilde er iets aan doen , ik denk gewoon een plaatkader of zo want geen 1 van mijn modellen hebben een NR plaat ,maar inderdaad die achterkant want daar hebben ze een sleuf gemaakt en ik weet niet waarom dus zal ik daar nog iets op plakken
Gasten bedankt voor het lovende commentaar en de positieve reactie
Ik moet zeggen dat het een geweldige kit was om te bouwen veel onderdeeltjes mooi passend niet te veel flash en gaatjes echt een aanrader als Revell zo verder gaat worden ze zeker en vast de beste of toch zeker de betere
Marc
 
Waarom schrijf je op die plaat niet wat het is? Golf 1 GTI en dan is meeteen alles gezegd.
 
Hey mannen ik ben ermee bezig efkes geduld het is pas geschilderd;););) moet nog verder afgewerkt worden en dan is hij compleet af
Marc
 
Duitse plaat met in begin WOB van Wolfsburg, ofwel Belgische oldtimerplaat...
 
Allez mannen ge hebt uw gelijk gehaald he :tongue::tongue::tongue: ( grapje hoor )ge hebt me kunnen overhalen en dan nog met mijn eigen nr-plaat zo is hij zoals ik hem vroeger heb gehad , ik heb er snel maar een fotoke van genomen om het te laten zien ik wacht nu nog op het betere weer om mooiere beelden te maken en dan ga ik nog eens meedoen aan model van de maand , ik denk nu niet dat ik elke maand eentje ga of kan afwerken
De fotokes zijn niet de beste , slordig en zomaar zonder achtergrond kijk maar

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Kleine verandering maar het geeft een groot verschil. :)
 
Ja ge zegt er al zoiets , mijn Golf 1 zag er juist hetzelfde uit maar dan wel met de dikke bumpers want het waren toen de laatste Golf 1 die er nog gemaakt werden daarom was het een speciale versie , grijs metaal , open dak , kuipzeteltjes , getinte ramen , 5 versnellingen en bredere stalen velgen en noemde toen in Belgie " Rabbit "
En aan de collega's nogmaals hartelijk bedankt voor jullie positieve reactie's
Marc
 
ik ga ook nog even hier je eindfoto's plaatsen :)

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Mooi...prachtig afgewerkt model Marc.....:nowink::nowink::nowink::nowink:
 
dan ga ik nog eens meedoen aan model van de maand , ik denk nu niet dat ik elke maand eentje ga of kan afwerken

Deze kan niet meer meedoen Marc omdat hij al eerder heeft meegedaan ;)
 
is een oud topic Ron ;) Coachke heeft toen meegedaan met deze golf.
Maar ik was de afgewerkte projecten aan het plaatsen en ik zag dat bij deze nog geen eindfoto's stonden, dus heb ik deze eventjes 'gepikt' uit Model van de maand.
En hier geplaatst, daardoor is het topic terug naar boven geschoven ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan