Hoofdsponsor

1/35 'Warten' [DONE]

Danny_Jeurissen

Well-known member
Registered
Lid geworden
8 aug 2010
Berichten
4.729
Ondertussen zijn we weer gestart met een klein vignette op 1/35 we gebruiken hiervoor 3 figuren die vooral afkomstig zijn van Dragon hier en daar wat aanpassingen doorgevoerd en de hoofdjes vervangen door Hornet...
Dit is dan ook maar een proef setting waarmee ik nog alle kanten uit kan...;)

001_zps7583b02f.jpg

002_zps21098006.jpg

003_zps3c25ba1f.jpg

004_zpscff5733b.jpg

005_zpsa57c4bce.jpg

006_zps37b08660.jpg

007_zpsc39cb1f5.jpg

008_zps7a3b162d.jpg

009_zps0bb25168.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het opzet is alvast geslaagd Danny, ziet er een goed vignetje uit. Vind de paddestoelen een leuke toevoeging. Zelf gemaakt?
 
Bedankt Burglar deze zijn inderdaad zelf gemaakt ooit voor een ander vignetje dat nooit is afgeraakt dus kon ik ze naar hier importeren;)
 
Sterke start Danny, ik zet een stoeltje bij.
Niet vergeten veel foto's te posten.

Grtx Jan
 
mooie opstelling danny dit kan weer uit groeén tot iets mooi
 
mooi begin, alhoewel het wel zeer grote paddenstoelen zijn, vergeleken met het hoofd van de soldaat er naast..
Maar ze vallen nu ook nog wel veel op zonder andere planten en wat gras er rond ;)
 
Bedankt jongens al heb ik nog een vraagje of de titel wel juist is geschreven dus alle hulp welkom...
 
Veel belovende start Danny.
Ik schuif, zeer gëinteresseerd, een stoeltje bij.

Mark
 
Danny toont ons z'n nieuwe werkje........de interesse is dan ook direct gewekt vriend ,ik zou zeggen succes en volgen doen we zeker weer met de nodige aandacht van die te verwachten meesterwerkje :)
 
Mooie 'setup', maar die paddestoelen... volg Beyond hier wel, ze lijken wel extreem groot
 
Mooie setting kijk al uit naar het vervolg.
 
Zal die paddestoelen nog eens bekijken jongens maar ik vermoed dat ze op de foto's niet op de juiste manier tot hun recht komen maar kunnen nog steeds kiezen om ze iets kleiner te maken.
 
Heel mooi begin van vignet maar vind die paddenstoelen toch ook wat groot.
Wat de titel betreft vind ik die wat te beleefd tussen soldaten, en zeker oversten - manschappen, onderling. Persoonlijk zou ik die eerder afkorten tot "Warten..."
Ik veronderstel dat de hoogste in rang deze met de verrekijker zal zijn die zijn hand opsteekt. Kan je die verrekijker nog veranderen van positie?
Hij hangt namelijk een beetje in strijd met de zwaartekracht en zou recht naar beneden moeten hangen i.p.v. schuin op de borst van de soldaat.
Misschien wat muggenziften maar ik geef het toch maar mee als opbouwende kritiek.
 
Dat belooft weer iets moois te worden Danny? Veel succes met de verderzetting !! Er zijn ook reuzenzwammen he!;-)

Grtz yves,
 
Knap begin van wat een mooi vignetje zal worden. Ga dit zeker volgen.
Benieuwd naar het schilderwerk.

JM
 
Zeer mooie tip Erwin ga de titel zeker nog aanpassen.
En wat de zwammen betreft jongens ik ga ze toch wat kleiner maken;)
 
Figuren weer een beetje verder kunnen afwerken als ook een goede setting gevonden,verder wat geëxperimenteerd met de bomen en elfenbankjes...:8

001_zps93075946.jpg

002_zpsb9554c72.jpg

003_zpsaa16503f.jpg

005_zps2fa411a7.jpg

007_zps55351e59.jpg
 
Ziet er veel beter uit die elfenbankjes, subtieler... ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan